کد خبر: 821459
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
طیب نیا در بازدید از غرفه «روزنامه جوان» خبرداد:
وزیر امور اقتصاد و دارایی با حضور در غرفه «روزنامه جوان» از برنامه زمان بندی شده وزارتخانه متبوعش برای تقویت تولید ملی و ایجاد شفافیت در اقتصاد خبر داد.
برنامه وزارت اقتصادبرای تقویت تولید ملی و ایجاد شفافیتوزیر امور اقتصاد و دارایی از برنامه زمان بندی شده وزارتخانه متبوعش برای تقویت تولید ملی و ایجاد شفافیت در اقتصاد خبر داد.
 
 
علی طیب نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی ضمن بازدید از بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه «روزنامه جوان » حضور پیدا کرد.
 
طیب نیا ضمن بازدید از غرفه «روزنامه جوان» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بزرگ ترین مشکل اقتصاد نبود شفافیت است، حال  در خصوص مالیات و گمرک برنامه وزارت اقتصاد چیست، گفت: ما یک برنامه عملیاتی کاملا زمان بندی شده برای کل وزراتخانه و سازمان ها تهیه کردیم که چند راهبرد اصلی دارد و یکی از راهبردهای اصلی تقویت توان تولید است دوم هم ارتقای شفافیت، سلامت و انضباط مالی و اداری.  
 
وی افزود: سعی کردیم در تمام برنامه هایمان حتما راهبردهایی چون تقویت توان تولید و ارتقای شفافیت، سلامت و انضباط مالی و اداری را دنبال کنیم تا به تولید و ارتقای شفافیت کمک کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر