کد خبر: 821269
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
خودباختگان و شيفتگان غرب اگر حوصله ندارند اخبار و اطلاعات اوضاع آشفته و درهم ريخته داخلي امريکا را رصد کنند لااقل مناظره‌هاي کانديداهاي رياست ‌جمهوري امريکا را ببينند تا روي اسب بازنده شرط‌بندي نکنند. بعيد نيست خانم کلينتون آخرين رئيس‌جمهور ايالات متحده امريکا باشد.
سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در گفت‌وگو با پايگاه اينترنتي بسيج افزود از دوره بوش پسر که رژيم ايالات متحده با بحران مشروعيت و بحران مشارکت مواجه شد و مشارکت به زير 40 درصد رسيد آنها به دست و پا افتادند تا به نحوي اين مشکل را اصلاح کنند. وي ادامه داد: آنها هيچ راهي نداشتند جز آنکه يک سياهپوست را رئيس‌جمهور کنند، لذا با وجود ريشه‌دار بودن نژادپرستي سفيدپوست در رژيم ايالات متحده، اوباما را روي کار آوردند تا دهها ميليون سياه و رنگين‌پوست را که با صندوق رأي قهر کرده بودند با اين ترفند پاي صندوق رأي بکشانند.

سردار نقدي گفت: با پايان رسيدن دوره اوباما يک‌بار ديگر ثابت شد رئيس‌جمهور در امريکا کاره‌اي نيست و نتوانست کوچک‌ترين بهبودي در اوضاع سياهان ايجاد کند و نظرسنجي‌ها بار ديگر يأس مردم براي مشارکت در انتخابات را نشان مي‌دهند، لذا ترفند جديدي را انديشيدند و اين بار يک زن و يک عنصر بسيار جنجالي را به ميدان آوردند تا از يک‌سو زنان را به آمدن پاي صندوق ترغيب کنند و از سوي ديگر مخالف‌خواني ترامپ، منتقدان و مخالفان رژيم امريکا را به نحوي پاي صندوق بکشاند. وي با اشاره به اينکه صهيونيزم بين‌الملل براي روي کار آوردن کلينتون کاملاً جدي و مصمم است و ترامپ را براي ايجاد جنجال و حل بحران مشارکت مردمي به صحنه آورده‌اند، افزود: براي بعضي رسانه‌هاي شيفته غرب که مرتب سؤال مي‌کنند کدام يک از کانديداهاي امريکا بهترند، بايد ابراز تأسف کرد که چطور رسانه‌اي اينقدر با اوضاع امريکا ناآشناست که نمي‌داند تصميم‌گيرنده امريکا اين عروسک‌هاي خيمه‌شب‌بازي نيستند. وي گفت: اگر کسي رسانه‌هاي داخلي امريکا را رصد کند خواهد ديد وضع داخلي امريکا از سومالي و ليبي کمتر آشفته نيست و اگر هم خودباختگان و شيفتگان غرب حال و حوصله ندارند اوضاع آشفته امريکا را رصد کنند و لااقل مناظره کانديداهاي رياست جمهوري امريکا را ببينند تا روي اسب بازنده شرط‌بندي نکنند، زيرا وضعيت درون امريکا به قدري خراب است که عده‌اي از تحليلگران معتقدند بعيد نيست خانم کلينتون آخرين رئيس‌جمهور امريکا باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار