کد خبر: 810747
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از اجرای طرح جمع آوری متکدیان و دست فروشان در سطح شهر و پارکهای اصفهان خبر داد و گفت: این طرح با استفاده از 20 اکیپ 3 نفره از 18 شهریورماه آغاز و تا پایان شهریورماه به صورت 24 ساعته در نقاط مختلف شهر اصفهان اجرا می شود.

مجتبی کاظمی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد : طی دو روز برگزاری این طرح 36 متکدی از سطح شهر اصفهان جمع آوری شد.

وی افزود: در این طرح از هر منطقه شهرداری اصفهان یک اکیپ 3 نفره و در 2 منطقه شهرداری که وضعیت وجود متکدیان در آنها بیشتر است، 2 اکیپ و مابقی هم از ستاد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان حضور دارند تا شهر زیبای اصفهان را از وجود متکدیان پاکسازی کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: طبق هماهنگی های انجام شده، برای همه متکدیان شناسنامه تشکیل و عکس و مشخصات آنها ثبت می شود تا در صورت تکرار تخلف برخوردهای قضایی و قانونی درباره آنها اعمال شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه طرح جمع آوری متکدیان و دست فروشان در سطح شهر و پارکها از 18 شهریورماه آغاز و تا پایان شهریورماه به صورت 24 ساعته در نقاط مختلف شهر اصفهان اجرا می شود، اظهارکرد: اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و یک جهانشهر در دنیا مطرح است ، از این رو ظاهرشدن متکدیان در آن جایگاهی ندارد و زیبنده شهر اصفهان نیست.

وی در ادامه از مردم خواست که با کمک نکردن به متکدیان و همکاری به ماموران برای جمع آوری متکدیان، با خادمان خود در مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان همکاری کنند .

کاظمی با اشاره به اینکه پاکسازی شهر از وجود متکدیان و دست فروشان خط قرمز این مدیریت است، تاکید کرد: شهروندان باید بدانند که 90 درصد متکدیان نیازمند واقعی نیستند اما تکدی گری ،شغل و حرفه آنها شده و از این راه درآمد زیادی کسب می کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: کمک های مادی و سایر کمک ها به متکدیان در واقع کمک به اشاعه جرم تکدی گری است زیرا وقتی متکدیان درآمد بالایی داشته باشند اقدام به تشکیل باند می کنند و پس از آن برای تقویت تشکیلات خود اقدام به بچه دزدی و کرایه بچه نموده و باند آنها آرام آرام شکل ویژه تر و در قالب های دیگری قرار می گیرد و به خودی خود بستر بسیاری از جرایم می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار