کد خبر: 799600
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده و استقلال خوزستان در مشهد

یک مربی فوتبال می‌گوید با توجه به سرمایه گذاری خوب تیم ها در فصل نقل و انتقالات می توان شاهد لیگ سخت و فشرده ای در فصل پیش رو بود.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز تعجب از انتخاب سید جلال حسینی به عنوان بهترین مدافع لیگ پانزدهم، اظهار کرد: در اکثر بخش‌ها انتخابات درست بود و به نظرم خسوس ، طارمی و امید ابراهیمی و عبدالله ویسی شایسته این جایزه ‌ها بودند، اما انتخاب حسینی برای من عجیب بود چرا که او بیشتر زمان فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. مهدی ترابی هم با توجه به بازی تاثیرگذارش در سایپا و تیم ‌ملی شایسته جایزه بازیکن پدیده لیگ بود.

او درباره شروع لیگ برتر از روز دوشنبه، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم امسال کار تیم‌ها مقداری مشکل است، چرا که استقلال خوزستان با قهرمانی در لیگ پانزدهم تمام تفکرات را به هم ریخته است و نشان داد که فقط اسم‌های بزرگ موفق نمی‌شوند.

این مربی فوتبال با اشاره به سرمایه‌گذاری بالای استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و گسترش فولاد در فصل نقل‌ و انتقالات، خاطرنشان کرد: این سه، چهار تیم عملکرد خوبی داشته‌اند و شاید به واسطه همین سرمایه‌گذاری در لیگ شانزدهم موفق شوند.

کربکندی در پاسخ به این پرسش که آیا نسخه ویسی در استقلال خوزستان در سپاهان هم جواب می‌دهد، گفت: سابقه نشان داده که تکرار این موضوع بسیار سخت است. مگر این که ویسی نشان دهد می‌تواند با بازیکنان کم نام و نشان موفق شود. کار او سخت است و فکر می‌کنم لیگ شانزدهم بسیار نفس گیر خواهد بود. لیگ برتر ما نشان داده بر اساس ستاره‌هایش پیش نمی‌رود و تیم‌هایی موفق می‌شوند که با برنامه باشند.

او با اشاره به مبهم بودن ترکیب تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته یک نیز، خاطرنشان کرد: شاید می‌توانستیم تیم‌هایی را که با تاخیر فصل نقل‌ و انتقالات را آغاز کرده‌اند نامزد سقوط به لیگ دسته یک بدانیم، اما حضور علی دایی در نفت تهران اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را افزایش می‌دهد و معمولا او می‌تواند چنین تیم‌هایی را در لیگ برتر حفظ کند.

این مربی فوتبال در پایان به دیدار سوپرجام فوتبال اشاره کرد و گفت: استقلال خوزستان علی‌رغم شکست چهار بر دو مقابل ذوب آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فکر می‌کنم که روی بی تجربگی مربی‌اش شکست خورد. لیگ شانزدهم هم به مانند دوره‌های گذشته بسیار نزدیک پیش خواهد رفت و هر کسی که در هفته‌های ابتدایی امتیازات خوبی را کسب کند در ادامه فصل هم موفق خواهد بود.

انتهای‌ پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار