کد خبر: 798696
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

مسی و رونالدو

در فهرست سه نفره مورینیو برای انتخاب بهترین های تاریخ فوتبال جهان نام مسی هست ، اما رونالدو نه. این مربی پرتغالی به شایعه جدایی خوان ماتا هم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، با وجود این که مورینیو در رئال مادرید مربیگری کرد و با وجود این که او یک پرتغالی است، اما در انتخاب سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان به نام رونالدو اشاره‌ای نکرده است.

سرمربی شیاطین سرخ در پاسخ به این سوال که سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان چه کسانی هستند، پاسخ داد: از نظر من پله، مارادونا و لیونل مسی سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال هستند.
پسر مورینیو که علاقه بسیار زیادی به لیونل مسی دارد در صفحه رسمی خود نوشت که پدرش مسی را جزو سه بازیکن برتر تاریخ می‌داند و این باعث خوشحالی زیاد او شده است.

خوان ماتا در سه فصل حضورش در منچستر یونایتد 104 بار پیراهن این تیم را بر تن کرده و توانسته 26 گل به ثمر رساند و 20 پاس گل هم بدهد.

ماتا در فصلی که گذشت از بهترین بازیکنان منچستریونایتد بود و هواداران این تیم انگلیسی علاقه زیادی دارند تا این بازیکن اسپانیایی در تیم محبوب آنها بماند. با  این حال خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن به گوش می رسد، چرا که مورینیو با وجود محبوبیت بسیار زیادی که ماتا در چلسی داشت او را جواب کرد.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ درباره ماتا اظهار کرد: به او قول داده‌ام که در هر سه بازی یک بار در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و او می‌تواند با این شرایط در یونایتد باقی بماند.

ژوزه مورینیو عصبانیت و ناراحتی خود را از زمان برگزاری دیدار برابر چلسی در لیگ جزیره نشان داد و گفت: تنها 72 ساعت بعد از حضور در لیگ اروپا باید در استمفوردبریج به مصاف چلسی برویم و این اصلا زمان مناسبی نیست. من اعتراض خود را به رسما به باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده ام و آنها باید در این زمینه تصمیم گیرند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار