کد خبر: 795001
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز خبر داد:
مدیرعامل سازمان زیباسازی از نصب سری جدید باکسهای زباله هیدرولیکی دارای مخزن زیرزمینی، در بوستان خاقانی خبر داد.
علی فرخی ضمن اعلام خبر فوق، افزود: نصب این باکسهای هیدرولیکی زباله، با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و سازمان زیباسازی انجام پذیرفته است.

وی، هدف از اجرای این طرح را حفظ سلامت عمومی و محیط‌ زیست در مقابل اثرات نامطلوب‌ پسماندهای شهری روباز دانسته و اعلام نمود: با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، طی ماههای آتی این طرح در سطح شهر فراگیر خواهد شد و جایگزین سطلهای زباله سنتی خواهد گردید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، در ادامه اعلام کرد: روش اجرا و کار با باکس زباله زیرزمینی به این ترتیب است که تنها قسمت ورودی سطل زباله در سطح معبر مشاهده میگردد و محل جمع آوری زباله ها در زیر زمین گنجانده میشود تا علاوه بر ظرفیت چند برابری ذخیره زباله، موجب کاهش آلودگی زیست‌محیطی و بهداشتی گردد.

فرخی، همچنین از مکانیزه بودن سطل زباله زیرزمینی خبر داد و گفت: این سطل زباله توسط بالابرهای هیدرولیکی نصب شده بر روی مخزن، قابلیت خروج از زیرزمین را دارد و به این ترتیب، تخلیه زباله به راحتی امکان پذیر می شود.

شایان ذکر است سری قبلی این باکسهای زباله در محوطه شهرداری مرکز، بلوار استاد شهریار و خیابان فروغی نصب شده بود که در فاز جدید نیز، در خیابان امام و مقابل بوستان خاقانی نصب گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر