کد خبر: 784050
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
پیام شخصیت‌های ایرانی به دبيرکل حزب‌الله لبنان:
رئیس قوه قضائیه، رئيس مجلس شوراي اسلامي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و مشاور مقام معظم رهبري در پيام‌هاي جداگانه به دبيرکل حزب‌الله لبنان، ضمن تبريک و تسليت شهادت مصطفي بدرالدين، تأکيد کردند خون شهداي بزرگ، پيروزي محور مقاومت را نزديک‌تر و صهيونيسم را ريشه‌کن خواهد کرد.
خون شهداي مقاومت صهيونيسم را ريشه‌کن خواهد کرددر پيام دکتر علي لاريجاني به سيدحسن نصرالله آمده است: شهادت فرمانده ارشد نظامي حزب‌الله لبنان شهيد «مصطفي بدرالدين»، معروف به سيدذوالفقار را تبريک و تسليت عرض مي‌کنم. آن شهيد دلاور سال‌هاي عمر خويش را در خط مقدم جبهه صرف مبارزه با رژيم صهيونيستي و ايادي آنها در منطقه کرد. لاريجاني تصريح کرده است: اين مجاهد نستوه و خستگي‌ناپذير علاوه بر جبهه نظامي در سنگرهاي جهاد فرهنگي نيز بسيار پرتلاش بود و نگراني و وحشت دشمن به حدي بود که همواره اين شهيد را مورد تهاجم تبليغات منفي و ترور شخصيتي خويش قرار مي‌داد. اما هيچ‌گاه اين هجمه‌ها خللي در اراده و ايمان مصمم شهيد بدرالدين وارد نساخت. اينک اگرچه حزب‌الله قهرمان لبنان يکي از چهرهاي درخشان خويش را از دست داده، اما به‌طور يقين اين امر عزم نيروهاي جهادي عليه رژيم صهيونيستي و ايادي تروريستي آنها در منطقه را تقويت مي‌کند.

خون شهداي مقاومت صهيونيسم را ريشه‌کن خواهد کردرئيس قوه قضائيه هم با صدور پيامي شهادت «مصطفي بدرالدين» فرمانده ارشد نظامي حزب‌الله را به سيدحسن نصرالله و نيروهاي مقاومت لبنان تبريک و تسليت گفت.

در پيام آيت‌الله آملي‌لاريجاني آمده است: امروز حزب‌الله گوهري درخشنده در ميان امت اسلامي است که از منافع خود، امت اسلامي و مردم مظلوم و زجر کشيده منطقه دفاع مي‌کند، با اين حال از ناحيه امريکا که خود مصداق بارز تروريسم دولتي است و در حمله به افغانستان، عراق و لبنان هزاران نفر از افراد بي‌گناه را به خاک و خون کشانده است، تروريست خوانده مي‌شوند.

شهيد مصطفي بدرالدين، يکي از رزمندگان مخلص جبهه مقاومت عليه جبهه کفر و اشغالگري بود که همواره در صف نخست مقابله با جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي قرار داشت. رئيس قوه قضائيه افزوده است: تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير اين سردار غيور جبهه ايمان و مقاومت، هيچ‌گاه از ياد و خاطره همرزمان او و مردم زجرکشيده و مقاوم لبنان زدوده نخواهد شد و خون پاک او و ساير شهداي حزب‌الله درخت تنومند مقاومت را استوارتر خواهد کرد.

آيت‌الله آملي‌لاريجاني در پايان پيام خود به سيدحسن نصرالله آورده است: اينجانب ضمن عرض تبريک و تسليت شهادت اين سردار و فرمانده رشيد حزب‌الله به جنابعالي، ديگر همرزمان و خانواده مکرم ايشان اميدوارم روح اين شهيد بزرگوار مشمول رحمت الهي قرار گيرد و صبر جميل و اجر جزيل شامل حال بازماندگان و همرزمان وي شود.

خون شهداي مقاومت صهيونيسم را ريشه‌کن خواهد کردبه گزارش تسنيم، در پيام علي‌اکبر ولايتي، مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل به حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن نصرالله نيز تصريح شده است: خون شهداي بزرگ ايستادگي و پايمردي در برابر رژيم‌صهيونيستي و جريانات افراطي و تکفيري در منطقه، محور مقاومت را به پيروزي نزديک‌تر خواهد کرد. در بخشي از پيام ولايتي آمده است: آن شهيد بزرگوار عاشقانه و با ايمان راسخ به مسير مقاومت و ايستادگي براي دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي متعالي اسلامي مبارزه نمود و بي‌ترديد خون شهداي بزرگ ايستادگي و پايمردي در برابر رژيم ‌صهيونيستي، جريانات افراطي و تکفيري و تروريسم در منطقه، محور مقاومت را به پيروزي نزديک‌تر خواهد کرد. البته شهادت اين مجاهد نستوه سنگين و فقدان يکي از چهره‌هاي درخشان و تأثيرگذار جبهه مقاومت محسوب مي‌شود اما خون آن شهيد، عزم نيروهاي جهادي، تقويت بنيه ايماني و پايمردي هرچه بيشتر در برابر بدخواهان و توطئه‌گران و به ويژه رژيم‌صهيونيستي را به دنبال خواهد داشت.

 همچنين وزير دفاع در پيامي به دبيرکل حزب‌الله لبنان تأکيد کرد: بي‌ترديد خون شهيد «مصطفي بدرالدين» و ديگر شهداي مقاومت تروريسم را ريشه‌کن خواهد کرد.

خون شهداي مقاومت صهيونيسم را ريشه‌کن خواهد کردسردار حسين دهقان در پيام خود خطاب به سيدحسن نصرالله با تسليت شهادت مصطفي بدرالدين، فرمانده ارشد نظامي حزب‌الله تصريح کرده است: بي‌ترديد خون شهيد مصطفي بدرالدين و ديگر شهداي جبهه مقاومت که در نبرد با رژيم ‌صهيونيستي و مزدوران داعشي بر زمين ريخته شده است تروريسم را از منطقه ريشه‌کن خواهد کرد. در اين پيام با اشاره به شتاب گرفتن فروپاشي داعش بر اثر وحدت، انسجام، ايثار و پايداري جبهه مقاومت آمده است: حاميان داعش و در رأس آن امريکا، رژيم‌صهيونيستي و برخي رژيم‌هاي خائن به امت اسلامي در منطقه که شاهد شکست نقشه‌هاي شوم و شرارت‌آميزشان هستند درصددند از شکست تروريسم جلوگيري کنند. در پايان پيام سردار دهقان از درگاه ربوبي براي شهيد گرانقدر حزب‌الله لبنان مصطفي بدرالدين علو درجات و براي بازماندگان صبر و شکيبايي و براي همرزمان آن شهيد عزيز پيروزي و موفقيت مسئلت شده است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار