کد خبر: 782040
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به مناسبت روز كار و كارگر صورت گرفت:
مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي ايلام گفت: 97 هزار نفر از شاغلان در اين استان زير پوشش قانون كار و تامين اجتماعي قرار دارند.

عليرضا زرگوش در بازديد از شهرك صنعتي ايلام اظهار كرد: اين تعداد افراد مشمول قانون كار در بخش هاي مختلف خصوصي و دولتي اين استان فعال هستند.

با بيان اينكه اين افراد بر اساس قانون كار از خدمات لازم بهره مند هستند، افزود: كارگران به عنوان نيروي محركه توسعه كشور محسوب مي شوند.
وي ابراز اميدواري كرد با تدبير دولت در سال جاري برنامه عبور از ركود و تحقق رشد اقتصادي مثبت حاصل شده و با توجه به اقتصاد مقاومتي شاهد بهبود وضعيت كسب و كار در كشور باشيم.
وي با بيان اينكه، وضعيت واحدهاي توليدي و صنعتي در استان نسبت به سال هاي گذشته بهتر شده است و بسياري از آنها احيا شده و به روند توليد بازگشته است، تاكيد كرد: تعدادي از واحدها نيز با مشكل بازار فروش مواجه بوده و نيازمند سرمايه در گردش هستند.
وي ابراز اميدواري كرد: با اقدام هاي مديريتي و در قالب بسته هاي حمايتي شاهد رونق هرچه بيشتر توليد و اشتغال در استان باشيم.
مشاور امور بانوان استاندار و مديركل دفتر زنان و خانواده استانداري ايلام نيز گفت: زنان به عنوان نيمي از جمعيت جامعه در بالا بردن سطح توليد، بهره وري بيشتر اقتصادي و رشد و توسعه جامعه نقش بسزايي دارند.
كلثوم خليلوند با بيان اينكه يكي از برنامه هاي دولت توجه به نيروي انساني است كه با تخصص و توانمندي خود در راستاي رشد جامعه گام بردارند، اظهار كرد: زنان كارگر به عنوان بخش قابل توجهي از نيروي انساني براي پيشرفت جامعه مورد نياز هستند.
وي تاكيد كرد: دولت بايد برنامه هاي توسعه اي خود را در جهت مشاركت و بهبود وضعيت زنان و بخصوص زنان كارگر انجام دهد و سهم عمده اي را كه زنان در توسعه اجتماعي اقتصادي در سطح ملي دارند ناديده نگيرد.
مشاور امور بانوان استاندار و مديركل دفتر زنان و خانواده استانداري ايلام تاكيد كرد: به طور قطع اهداف توسعه پايدار با حضور و مشاركت زنان در جهت فقرزدايي و بحث هاي زيست محيطي به سرانجام مي رسد و مي تواند ضامن توسعه پايدار باشد.
در اين ديدار از تعدادي از واحدهاي توليدي و صنعتي شهرك صنعتي ايلام بازديد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر