کد خبر: 770294
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
دبير ستاد انتخاباتي ائتلاف آزادگان در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
بيات سرمدي گفت: ائتلاف آزادگان با شعار حاميان ولايت و خادمان امت است و به قول حجت‌الاسلام‌والمسليمن، سرور آزادگان ابوترابي ما با شعار پاك باش و خدمتگزار با اميد خدمتي پاك، قدم بر مي‌داريم تا بازويي باشيم براي اهداف آينده مملكت و ياوري براي رهبري.
آزادگان براي خدمتي پاك جلو مي‌آيندجوان‌آنلاين: محمدرضا بيات سرمدي، دبير ستاد انتخاباتي ائتلاف آزادگان با اشاره به ائتلاف جمعي از آزادگان در آستانه برگزارى دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» اظهار داشت: در راستاي انتخابات پيش‌رو، آزدگان براي ورود به عرصه‌هاي سياسي و اجتماعي نياز به ائتلاف دارند و از اين رو گرد هم آمدند تا در راستاي اهداف انقلاب اسلامي قدم بردارند.
 
وي ادامه داد: اين ائتلاف توسط آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ايران اسلامي كه سال ها در دوران سختي هاي مشقت بار اسارت در دست دژخيمان بعثي عراق بودند و امتحان خود را با موفقيت و پيروزى سپري كردند ، صورت پذيرفته و با شعار پاك باش و خدمتگذار وارد ميدان رقابت انتخاباتي شده اند.
 
بيات سرمدي افزود: آزادگان بدون هيچ گرايش سياسي فقط با توكل و عنايت خداوند قدم به اين جايگاه مقدس اجتماعي نهاده اند. آزادگان در حالي وارد اين عرصه انتخاباتي مي‌شوند كه دفاع از اصول و آرمان‌هاي والاي انقلاب ايران اسلامي و پيروي از ولايت فقيه و خدمت به ملت غيور و بزرگ ايران اسلامي و امت مستضعف به خصوص خانواده‌هاي شهدا، آزادگان و جانبازان كه در راه ميهن اسلامي از جان و مال خود گذشتند، سرلوحه خود قرار داده است و ليست خود را ارائه دادند.

به گفته وي قرار بود ليست 30 نفره معرفي شود اما به دليل حساسيت‌هاي بسيار زياد برخي از بزرگان و صاحب نظران سياسي و كشمكش‌هاي آن از يك سو و با توجه به اولويت سخنان هدايت‌بخش رهبر عزيز مبني بر تحقيق، بررسي و تشخيص نامزدهاي اصلح و همچنين تاكيد ايشان بر ليست‌هايي با پشتوانه قوي مذهبي و انقلابي يك ليست 15 نفره متشكل از آزادگان خادم اعلام شد.  
 
دبير ستاد انتخاباتي ائتلاف آزادگان عنوان كرد: آزادگان اميد آن دارند تا پس از وارد شدن به اين جايگاه حساس و خطير با پتانسيل هاي فراوان در تخصص هاي مختلف چشم و بازو و ياوري باشند براي رهبري  و امت اسلام و در راستاي اهداف بزرگ انقلاب و دلاور مردان كشور اسلامي ان شاءالله يار و ياور و اتاق فكري باشند تا در حل مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم مفيد واقع گردند. 
 
 
وي يادآور شد: آزادگان و خادمان امت شريف ايران، ضمن احترام به تمامي احزاب سياسي در كشور با هدف هر چه بهتر و با شكوه تر برگزارى انتخابات از آحاد مردم عزيز و شريف و با بصيرت ايران عزيز مي خواهند تا حضور خود را در پاي صندوق هاي رأي هر چه با شكوه تر و پر رنگ تر جلوه و نشان دهند. 
 
بيات سرمدي همچنين تاكيد كرد: ائتلاف آزادگان با شعار حاميان ولايت و خادمان امت است و به قول حجت‌الاسلام‌والمسليمن، سرور آزادگان ابوترابي ما با شعار پاك باش و خدمتگزار با اميد خدمتي پاك، قدم بر مي‌داريم تا بازويي باشيم براي اهداف آينده مملكت و ياوري براي رهبري.
 
 
 
 
 
 
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا محمد حسنی
|
Russian Federation
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
بنام خدا

خوشحالم از اینکه امروز کسی سکان امور آزادگان را در دست گرفته که انسان پاک دامنی است و برای ما کاملا شناخته شده ،ویقین دارم اگر مملکت ما امروز دست مردان واقعیش باشد،مردانی که از خود گذشتگیشان را در بهترین دوران زندگی در خاک ریز ها و دور از عزیزانشان و تن آزار دیده شان نشان دادند مملکتی پر نور خواهد بود.
متاسفانه در برخی مشاهده شد که جزءسودجویی و بهر برداری فقط جهت منافع شخصی خود گام برداشته اند و به فکر معیشت مردم جامعه نبودند.
به امید سر افرازی همیشه ایران
آقای رضا سرمدی خدا یارت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار