کد خبر: 770212
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری:
ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: اعلام وفاداری ارتش به امام خمینی(ره) و همراهی با ملت ایران آن هم در شرایطی که این رژیم بیش از همیشه نیازمند همراهی آن بود شوک غیرمنتظره‌ و ضربه‌ای سخت برای رژیم شاهنشاهی بود.

امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و نقش بی‌بدیل ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و همچنین تداوم انقلاب اسلامی در سی و هفت سال گذشته، اظهار کرد: با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ایران، همچنان در دهه پیروزی شکوهمند انقلاب شور و نشاط خاصی در سراسر ایران حاکم است.

وی با بیان اینکه در این ایام از پدران و مادران پیشکسوتی که روزی با دیدگانی باز این نشاط جاودانه را رقم زدند گرفته تا جوانانی که این شور را از دامان پاک و از یادآوری خاطرات والدین خود به میراث برده‌اند، افزود: قطع به یقین رسالت همه آحاد ملت ایران، تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: دهه فجر در خاطره‌ها همچنان یادآور حماسه سازان دوران انقلاب و یادآور اتحاد تمامی اقشاری که دست در دست یکدیگر از هم حمایت و چراغ انقلاب و حکومت اسلامی را بر سر در کشورمان روشن ساختند.

وی ادامه داد: در این میان هیچ‌گاه نقش ارتش از قاب خاطرات انقلاب پاک نمی‌شود چراکه همیاری آنها را از مهم‌ترین علل موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه پایداری ایران در برابر دشمن بعثی می‌توان برشمرد، این همیاری با ملت نقطه خلا و فقدانی است که در دیگر کشورهای جهان در طول سال‌های دور و نزدیک در نقطه ضعف انقلاب‌های مختلف بوده است.

جهادی ارسی تصریح کرد: ارتش در حالی به فرمان رهبر کبیر انقلاب و منادی‌گر آزادی در گوش ملت ایران در روزهای پرشور انقلاب لبیک گفت که با اعلام این حضور در واقع کلید پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: البته شاید این همراهی با ملت ایران در روز 19 بهمن‌ماه با لبیک نیروی هوایی ارتش به امام خمینی(ره) به نوعی شکل رسمی اعلام شد اما بدنه ارتش که فرزندان همین مردم انقلابی و مومن تشکیل می‌دادند از مدت‌ها پیش به شکل مخفیانه در راه پیروزی انقلاب اسلامی دور از چشم فرماندهان وفادار به رژیم شاهنشاهی فعالیت داشتند.

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: اعلام وفاداری ارتش به امام خمینی(ره) و همراهی با ملت ایران آن هم در شرایطی که این رژیم بیش از همیشه نیازمند همراهی آن بود شوک غیرمنتظره‌ و ضربه‌ای سخت برای رژیم شاهنشاهی بود.

وی اضافه کرد: هیچ خاطره‌ای در طول تاریخ برای ما زیباتر از باور ملت ایران به ارتش نیست، جایی که از دهانه سلاح‌های مرگباری که به منظور و سرکوب ملت ایران نشانه رفته بود به جای گلوله‌های سربی، گل‌های سرخ محمدی سر برآورد و این اعتماد متقابل که بی حرف و در سکوت راه پیروزی انقلاب اسلامی را هموار می‌کرد.

جهادی ارسی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نیز در سخنان خود ارتشی‌ها را از سران آنها مستثنی برمی‌شمرد، خاطرنشان کرد: بر این اساس سطوح پایین‌تر ارتش مانند درجه‌داران، افسران جوان، کارمندان و بازنشستگان ارتشی در واقع جزئی از توده‌های مستضعف میلیونی مردم بوده و افکاری در راستای افکار انقلابی ملت ایران داشتند.

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بر همین اساس بود که امام خمینی(ره) آن پیر فرزانه با بینش عمیق خود جبهه‌گیری در مقابل این قشر نداشته و آنها را دعوت به پیوستن به جبهه حق و پیوستن به مردم کرد که در ادامه نیز با لبیک ارتش به این دعوت نتیجه‌ روشن و غرورآفرین آن را به‌خوبی ملاحظه کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار