کد خبر: 767977
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
معاون بهره برداری آبفا استان اصفهان:
در مراسم تودیع و معارفه رئیس تصفیه خانه آب باباشیخعلی معاون بهره برداری آبفا استان اصفهان گفت : در حال حاضر براساس بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان ، آب تولیدی در تصفیه خانه باباشیخعلی یکی از کیفی ترین آبهای شرب در خاورمیانه است چرا که مدیر و کارشناسان این مجموعه با نهایت دقت ، مهارت و تعهد فرایند تصفیه آب را دنبال می کنند .

غلامی با اشاره به چگونگی فرایند تصفیه در این سامانه گفت : علاوه بر بکارگیری تجهیزات نوین در تصفیه خانه باباشیخعلی بهره گیری از تجارب مفید کارشناسان منجر به تولید آب با کیفیت مطابق با استانداردها شده است به طوریکه می توان گفت به پشتوانه تجارب مفید و انتقال این تجارب به دیگر کارشناسان فرایند تصفیه آب در سامانه باباشیخعلی به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد .

وی دلیل معرفی رئیس جدید تصفیه خانه آب باباشیخعلی را انتقال تجارب دانست و گفت : هم اکنون شرکت آبفا استان اصفهان چندین تصفیه خانه آب در سطح استان در دست احداث دارد که می توان به تصفیه خانه آب گلپایگان ، خوانسار ، اردستان و داران اشاره کرد . بر این اساس به تجارب معمارزاده که 27 سال در تصفیه خانه آب باباشیخعلی مشغول به فعالیت بوده به منظور نظارت بر چگونگی فعالیت این تصفیه خانه در ستاد نیاز داریم هرچند که گرجی زاده مدیر جدید تصفیه خانه باباشیخعلی هم با 20 سال سابقه کاری در تصفیه خانه باباشیخعلی یکی از بهترین گزینه ها برای هدایت این سامانه می باشد .

در ادامه این مراسم اکبری مدیر آبرسانی شرکت آبفا استان اصفهان گفت : تغییر و تحول اساس و بنیان رشد و تعالی است . معمارزاده در سالهایی که مدیر تصفیه خانه آب بوده در راستای تأمین پایدار آب شرب مردم استان اصفهان بسیار تلاش کردند و این مهم را مردم اصفهان به خوبی احساس کردند چرا که طی سالهای اخیر به رغم وقوع بحران های مختلف همچون نشت گازوئیل ، سیلابی شدن رودخانه زاینده رود و نیز بحران کم آبی فرایند تصفیه ، تأمین و توزیع آب در سامانه باباشیخعلی با دقت انجام گرفت .

وی افزود : مسئولیت تأمین آب وظیفه بسیار خطیری است چرا که علاوه بر رفع حیاتی ترین نیاز انسان از لحاظ معنوی هم بسیار ارزشمند است زیرا حکم سقایی را دارد . بنابراین می طلبد به پاس فعالیت 27 ساله معمارزاده در تصفیه خانه باباشیخعلی از او قدردانی کرد . هرچند که در طی این سالها معمارزاده بیش از 4 سال به عنوان مدیر تصفیه خانه مشغول به فعالیت بوده است .

در پایان این مراسم از فعالیت 27 ساله مهندس محسن معمارزاده در تصفیه خانه باباشیخعلی قدردانی شد و مهندس اسماعیل گرجی زاده با سابقه 20 سال فعالیت در تصفیه خانه باباشیخعلی به عنوان رئیس جدید تصفیه خانه باباشیخعلی معرفی شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر