کد خبر: 754742
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
ارتش جمهوري اسلامي براي دفاع از مملكت اسلامي تعارفي با كسي ندارد و به هر كسي كه به اين كشور نظر چپ داشته باشد، پاسخ كوبنده خواهد داد.
ارتش جمهوري اسلامي براي دفاع از مملكت اسلامي تعارفي با كسي ندارد و به هر كسي كه به اين كشور نظر چپ داشته باشد، پاسخ كوبنده خواهد داد.
به گزارش مهر، امير سرلشكر عطاءالله صالحي، فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران در حاشيه بازديد از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي براي دفاع از مملكت اسلامي تعارفي با كسي ندارند و به هر كسي كه به اين مملكت نظر چپ داشته باشد، پاسخ كوبنده خواهند داد. سرلشكر صالحي تصريح كرد: دشمن نيز با ما تعارف ندارد و اگر توان نابودي ما را داشت تاكنون اقدام كرده بود. فرمانده كل ارتش گفت: اينكه دشمن تاكنون نتوانسته در مقابل ايران دست از پا خطا كند، نشان‌دهنده اين است كه به خوبي توان بالاي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را درك كرده است. وي در ادامه عنوان كرد: امروز تروريسم در منطقه به عناوين مختلفي چون القاعده، طالبان، دزدان دريايي سومالي و داعش ظهور كرده و بايد در اين زمينه آگاه بود. سرلشكر صالحي در پايان، به اوضاع منطقه و حوادث تروريستي فرانسه اشاره كرد و گفت: غرب، عامل توليد فساد و تروريسم است و مسئولان غربي بايد بدانند مار در آستين ‌خود پرورش دادند و حالا گريبان خودشان را گرفته است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار