کد خبر: 734625
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با همکاری و همت شورای شهر اردبیل شهرداری اردبیل در گرامیداشت هفته دولت پروژه‌های عمرانی و خدماتی خود را به ارزش 55 میلیارد تومان افتتاح می‌کند.

سالار شاکر در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: به رغم منابع درآمدی کم شهرداری و چالش‌ها و مشکلات مالی شهرداری اردبیل اقدامات اساسی را در حوزه عمرانی و کارهای زیربنایی آغاز کرده که قسمتی از آنها به سرانجام رسیده و قرار است در گرامیداشت هفته دولت بخشی از این طرح‌ها و پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: شهرداری تنها نهادی است که به رغم همه مشکلات و چالش‌های مالی و اقتصادی فعالیت‌هایش تعطیل‌بردار نیست و به صورت مستمر و مداوم ارائه این خدمات به مردم انجام شده و به صورت روزانه مردم می‌توانند از این خدمات به شکل ملموس و روان استفاده کنند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه اکثریت پرسنل شهرداری اردبیل پرسنل خدوم، زحمتکش و پرتلاش هستند، افزود: با کمترین حق و حقوق بیشترین کارآمدی را از مجموعه پرسنل شهرداری شاهد هستیم و بنده در10 سالی که عضو شورای شهر اردبیل هستم یک بار ندیده‌ام که شهرداری درخواستی در تشویق و ارتقای شرایط معیشتی و درآمدی کارکنان شهرداری و ارتقای رفاه آنها ارائه کند که شورا با آن مخالفت کرده باشد.

شاکر بیان کرد: شورای شهر پشتیبان حقیقی پرسنل و مجموعه خدوم شهرداری است و به خوبی از تلاش‌ها و همت این پرسنل در پیشبرد کارها آگاه است و هرگز خدمات این مجموعه که تعطیل‌بردار نیست قطعا نتایج پرسود و ثمری را نیز به همراه دارد.

وی یادآور شد: اگر به عنوان نمونه تنها یک روز آتش‌نشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و یا شرکت‌های خدماتی جمع‌آوری پسماند فعالیت‌شان را تعطیل کنند قطعا چالش‌های جدی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود که در همین زمینه باید اذعان کرد که به هیچ‌وجه فعالیت‌های شهرداری تعطیل‌بردار نیست.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه امر نظافت شهر یکی از دغدغه‌هایی است که 12 نفر از اعضای شورای شهر با تقدیم طرحی در این زمینه خواستار سرعت عمل بیشتر در جمع‌آوری زباله و شست‌وشوی باکس‌ها شده‌اند، ادامه داد: در این طرح با هدف رعایت کامل اصول بهداشتی در محیط شهری و جلوگیری از آلودگی‌های محیطی اعضای شورای شهر خواستار شست‌وشوی سطل‌ها و باکس‌های جمع‌آوری زباله بعد از فعالیت‌های روزانه شدند تا با آب فشار قوی و مواد شوینده امکان شست‌وشوی آنها فراهم آمده و جلوی برخی از بی‌نظمی‌ها و همچنین شرایط آلوده‌کننده احتمالی گرفته شود.

شاکر ضرورت دقت نظر بیشتر در نگهداری باکس‌های زباله و جمع‌آوری مناسب آن را بیان کرد و افزود: ما با افزایش 20 درصدی بودجه در خرید مخازن طرح تفکیک زباله مخالفتی نداریم اما انتظار داریم متولیان امر با توجه به وضعیت درآمدی شورا و شهردرای بیشتر به فکر ارائه خدمات کیفی‌تر باشند.

در جلسه شورای شهر اردبیل اعضای شورا با افزایش رقم 300 میلیون تومان خرید مخازن جمع‌آوری و تفکیک زباله به 600 میلیون تومان همچنین خرید مصالح برای شرکت عمران از 100 میلیون به 200 میلیون تومان موافقت کرده و از شهردار اردبیل درخواست شد تا در فرصت باقیمانده از فصل کاری نسبت به آسفالت معابر و کوچه‌ها اقدامات اساسی را انجام دهند.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل بر مصوبه خود مبنی بر برگزاری مراسم روز خبرنگار و تامین منابع اعتباری آن که از طرف فرمانداری و شورای استان مورد مخالفت قرار گرفته بود اصرار کرده و اقدام خودشان را قانونی در مسیر حمایت از خبرنگاران اعلام کردند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر