کد خبر: 734241
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان خبر داد:
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از مهمترین پروژه های شهرستان گلپایگان را محور موته – گلپایگان و گلپایگان – خمین نام برد و زمان بهره برداری آنها را در ایام دهه فجر اعلام کرد.

حجت اله غلامی در بازدیدی که با حضور نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی از پروژه های راه وشهرسازی شهرستان گلپایگان انجام شد، محور گلپایگان – خمین را از پروژه های مهم این شهرستان عنوان کرد وگفت : این محور راه ارتباطی استان اصفهان واستان مرکزی است که به لحاظ ترافیک بسیار بالای مسیر چهار خطه شدن آن الزامی است و اظهار امیدواری کرد تا سه ماه آینده تکمیل شود .

حجت اله غلامی افزود : طول کل مسیر محور خوانسار- گلپایگان - خمین در حوزه استان اصفهان 22 کیلومتر است که یک کیلومتر باقیمانده تکمیل خواهد شد .

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از دیگر پروژه های مهم شهرستان گلپایگان را محور موته – گلپایگان نامید وگفت : طول این محور46 کیلومتر است که 30 کیلومتر آن قابل بهره برداری و امید است 14کیلومتر باقیمانده با اعتبارات اختصاصی تا دهه فجر امسال به پایان رسد .

وی در طی بازدید ازدو محورگلشهر و گوگد اظهار داشت : با نگاه ویژه به محورهای این دو شهر به لحاظ تردد و ترافیک ایجاد شده ، ایمن سازی محور گلشهر واحداث زیرگذر محور شهر گوگد در دستور کار خواهد بود و به زودی انجام خواهد شد.

حجت اله غلامی با بازدید از پنج راهی شرکت زراعی شهر گلپایگان که خط ارتباطی بین گلپایگان وشهرهای گوگد ، رحمت آباد ، دهق وعلویجه و شرکت سهامی زراعی گلپایگان است و به لحاظ تردد کامیونر وماشین های سنگین قابل ملاحظه است گفت : بهسازی و اصلاح ورودی ها وتامین روشنایی این میدان بزرگ به صورت همسطح انجام خواهد شد .

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان در خصوص محور دُر به تیکن به سمت دهق وعلویجه در حوزه شهرستان گلپایگان اظهار داشت : 8 کیلومتر از این مسیر نیاز به روکش آسفالت دارد که تا پایان سال تکمیل می گردد .

وی درخصوص پروژه های مسکن مهر شهرستان گلپایگان اعلام داشت : پروژه های مسکن مهر گلپایگان بخشی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که با هماهنگی های انجام شده با این بنیاد و عقد تفاهم نامه عملیات آماده سازی آنها انجام خواهد شد وبخشی که مربوط به شهر گلپایگان است که با اتحادیه تعاونی ها می باشد عملیات آماده سازی از طریق فروش املاک تحویل شهرداری می گردد .

سید محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم شهرستان گلپایگان وخوانسار درمجلس شورای اسلامی نیز گفت : پروژه های این شهرستان به لحاظ فرا رسیدن زودهنگام فصل سرما نیاز به پیگیری جدی دارد و بسیاری از پروژه ها در این شهرستان نیمه تمام هستند که امید است با توجه به مسائل و کمبود اعتبارات هر چه سریع تربه نتیجه برسد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر