کد خبر: 703252
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان خبر داد:
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان اعلام كرد: به دنبال ممنوعيت تردد خودروها در ميدان امام(ره) براي سرويس دهي به شهروندان ماشين برقي در اين ميدان تاريخي راه اندازي شده است.

عليرضا صلواتي با بيان اين مطلب گفت: به منظور ايجاد آرامش بر فضاي ميدان امام(ره) از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تردد خودروها در اين ميدان تاريخي بسته شده است.
وي با اشاره به اينكه ممنوعيت تردد خودروها در ميدان امام(ره) رضايت شهروندان و گردشگران را به همراه داشته است، افزود: با ايجاد اين محدوديت لازم بود كه تسهيلات در ميدان براي تردد شهروندان فراهم شود.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با اشاره به راه اندازي ماشين برقي در ميدان امام(ره) تصريح كرد: يك خودرو برقي با ظرفيت ۶ نفر در خيابان حافظ مستقر شده است تا شهروندان را به سمت ميدان امام(ره) جابه جا كند.
صلواتي با اشاره به اينكه در صورت استقبال شهروندان تعداد ماشين هاي برقي افزايش مي يابد، خاطرنشان كرد: بر اساس برنامه ريزيها قرار است خودروهاي برقي در خيابان سپه نيز راه اندازي شود.
وي اظهار داشت: در روز هاي جمعه نيز ماشين برقي به صورت رايگان به نمازگزاران سرويس دهي مي نمايد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان با بيان اينكه در پاركينگ حكيم نيز فضايي براي پارك موتورسيكلت ها فراهم شده است، ادامه داد: قرار است در خيابان حافظ نيز فضايي براي پارك موتورسيكلت ها در نظر گرفته شود تا از فضاي ناهنجار و ناهمگون در اين خيابان جلوگيري گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار