کد خبر: 700813
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
همزمان با سی و ششمین فجر انقلاب؛
در آستانه سی و ششمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی، 79 پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان شامل پروژه‌های عمرانی، راهداری و راهسازی و توسعه و عمران شهری با اعتبار یک هزار و 888 میلیارد ریال و نیز بیش از 14 هزار 500 واحد مسکن مهر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدير كل راه و شهرسازي استان ضمن گراميداشت دهه مبارك فجر با اعلام اين خبر افزود: در دهه فجر امسال تعداد 79 پروژه عمرانی، راهسازي، راهداری و توسعه و عمران شهری به بهره‌برداري مي‌رسد.

محمود محمودزاده با اشاره به اقدامات و فعالیتهای این اداره کل گفت: بیش از 120 کیلومتر راه احداثی که مهمترین آنها شامل احداث پروژه‌های بزرگراهی: 10 کیلومتر نایین- انارک، 10 کیلومتر نیک‌آباد- حسن‌آباد، 11 کیلومتر قلعه‌شور- رحیم‌آباد، 8 کیلومتر موته- گلپایگان، 5 کیلومتر کاشان- مشهد اردهال و ... و340 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت که آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین اظهار داشت: در آستانه سي و ششمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اين اداره احداث 10 دستگاه پل، تقاطع غیرهمسطح و پل عابر پیاده و تکمیل و ساماندهي 9 دستگاه پل را به مردم شهیدپرور استان تقديم مي‌نماید. وی ضمن اشاره به فعالیتهای حوزه راهداری این اداره کل در رفع نقاط پرحادثه گفت: عملیات ارتقاء سطح ایمنی تردد در راههای استان اصفهان به صورت خط‌کشی، نصب علائم و تجهیزات ایمنی، آرام‌سازی و آشکارسازی انجام شده است.

محمودزاده از تصویب طرح جامع شهر گلشن خبر داد و گفت: بیمارستان 96 تختخوابی کلیشاد و مرکز درمانی قهدریجان نیز افتتاح می‌شود. وی با بیان اینکه 14 هزار و 517 واحد مسکن مهر نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری است خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار هزار و 625 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر، دو هزار و767 واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر و شش هزار و 725 واحد در شهرهای جدید و 400 واحد در بافت فرسوده تحویل متقاضیان خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار