کد خبر: 687011
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
به مناسبت هفته بسیج؛
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در هفته بسیج امسال که با شعار "بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" آغاز می شود، بیش از 300 عنوان برنامه در سطح استان اصفهان اجرا خواهد شد.

به گزارش قدس انلاین از اصفهان ، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج ، افزود: برنامه های هفته بسیج امسال از روز سی ام آبان ماه در محل میعادگاههای نماز جمعه آغاز می شود .

وی به نامگذاری ایام هفته بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: جمعه 30 آبان به نام بسیج – ولایتمداری و انتظار ، اول آذر به نام بسیج – فرهنگ و تمدن نوین اسلامی ، دوم آذر بسیج – جوان و خودباوری، سوم آذر به نام بسیج اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی ، چهارم آذر به نام بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی ، پنجم آذر به نام بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس و ششم آذر به نام بسیج ایثار و میثاق با شهدا نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به چند عنوان از برنامه‌های هفته بسیج اشاره و تجلیل از حافظان قرآنی برتر بسیجیان ، برگزاری جشنواره مدرسه عشق در فضای مجازی ، افتتاح نمایشگاه شکوه مجاهدت ، رونمایی از 19 عنوان کتاب ، سخنرانی فرماندهان بسیج شهرستان‌ها در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری همایش سراسری بسیج طلاب ، ملاقات مردمی برای مسئولین سپاه، کوهپیمایی خانوادگی ویژه بسیجیان، تجلیل از خانواده های شهدای مقاومت ، برگزاری نشست‌های روشنگری و اجتماع بزرگ بسیجیان در میدان امام علی (ع) را از جمله این برنامه ها برشمرد.

وی یادآور شد: امسال در هفته بسیج حدود 60 سالن ورزشی با صرف هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

سردار سلیمانی پیرامون فعالیت های انجام شده در بحث اقتصاد مقاومتی ، گفت: امسال 1705 طرح اقتصاد مقاومتی در سطح استان اصفهان پیش بینی شده بود که تاکنون 1806 طرح در این رابطه اجرا شده و زمینه اشتغال 2302 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار