کد خبر: 650018
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
رئیس جمعیت هلال‌احمر ورامین:
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین گفت: نیاز اصلی هلال‌احمر شهرستان ایجاد مکان اسکان اضطراری در منطقه است.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین گفت: نیاز اصلی هلال‌احمر شهرستان ایجاد مکان اسکان اضطراری در منطقه است.

  •   حمیدرضا کرمانشاهی با اشاره به سامانه 115 اظهار کرد: اگر جان کسی در خطر بیفتد و حادثه‌ای ناگوار رخ دهد، می‌توانید با بهره‌گیری از این شماره حتی در زمان‌هایی که تلفن‌ همراه شما از شبکه خارج شده باشد و هیچ نوع ارتباطی بین گوشی شما و شبکه تلفن‌ همراه برقرار نباشد با مرکز فوریت‌های اضطراری تماس بگیرید.

وی در ادامه شعار سال 93 را مورد اشاره قرار داد و گفت : با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» شاید بپرسید این نکته چه ربطی با جمعیت هلال‌احمر دارد؛ ربط این موضوع به مدیریت بحران است که در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی قرار داریم مدیریت بحران می‌تواند کارگشا باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین ادامه داد: با مدیریت بحران می‌توانیم در برابر مشکلات اقتصادی و فرهنگی ایستادگی کنیم؛ دشمنان ما شیعه را هدف قرار گرفته‌اند و می‌خواهند جامعه را آن قدر در فشار قرار دهند تا کشور اسلامی ایران را به بن‌بست بکشانند و امید را در تمام جهان اسلام از بین ببرند.

این مسئول تصریح کرد: پس باید در خانواده خود با مدیریت بحران با کاهش هزینه‌های مصرفی ساده‌زیستی را ترویج دهیم تا از این بحران عبور کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورامین سپس به خطر کاهش جمعیت جوان کشور به عنوان یک بحران اشاره کرد و افزود: کشور ما کشور جوانی است و در بین کشورهای اسلامی همواره سردمدار است، نیروهای جوان در جامعه باعث شور و شعف و نشاط در جامعه هستند و نباید بگذاریم این جوانی از جامعه ما رخت بر بندد.

کرمانشاهی تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه جمعیت هلال‌احمر بحث اسکان اضطراری است و ما با همجواری با شهر بزرگ تهران نیاز به اسکان در مواقع اضطراری داریم تا در حوادث برای اسکان حادثه‌دیدگان و در مواقع عادی اردوگاهی برای فرزندان شما باشد.

وی گفت: جمعیت هلال‌احمر آمادگی دارد به ساخت مرکز توانبخشی در شهرستان اقدام کند اما نیازمند زمین مناسب است و در بحث ایجاد نشاط و شادابی و پویایی جمعیت هلال‌احمر آمادگی دارد تا در صورت تامین زمین یک ورزشگاه باستانی تاسیس کند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار