کد خبر: 506234
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
انتخاب - مسعود شفیعی‌کیا که ارگان دولت از وی با عنوان کاملا گویای «یکی از جدی‌ترین روحانیون حامی احمدی‌نژاد» یاد کرده است، از عوامل اصلی اخلال در سخنرانی ۱۵ خرداد ۱۳۸۵ هاشمی رفسنجانی در حرم حضرت معصومه (س) بود. وی خود را شاگرد و علاقه‌مند آیت‌الله مصباح می‌داند و کارمندان مؤسسه وابسته به آیت اله مصباح بوده است.

بخش‌هایی از گفتگوی اخیر وی با «شبکه ایران»

*دولت احمدی‌نژاد به معنای حقیقی کلمه مردمی است. شما ببینید شاخص مشارکت اجتماعی مردم چقدر در دوران آقای احمدی‌نژاد ارتقاء پیدا کرده است. تصاویر راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن در دوران احمدی‌نژاد را با دوران خاتمی و هاشمی مقایسه کنید. از همه تیپ‌ها و طبقات اجتماعی نمونه پیدا می‌کنید. احمدی‌نژاد همه تیپ‌ها را مثل اول انقلاب وارد صحنه کرد، در حالی که قبل از آن فقط حزب‌اللهی‌ها در این صحنه‌ها فعال بودند.

* در ۹ دی انرژی ۸ ماهه ملت تخلیه شد، ان‌شاءالله در انتخابات ۹۲ انرژی ۸ ساله ملت تخلیه خواهد شد

*استارت نابودی فتنه در آن مناظره تاریخی زده شد و احمدی‌نژاد چهره دشمن را افشا کرد. بعد از آن هم نقش اصلی در مقابله با فتنه بر عهده دولت بود.

* نقش اصلی در مقابله با فتنه، بر عهده این دولت بود. این نقش را خیلی‌ها ندیدند. کسانی که از این دولت جدا شدند و این روزها مشغول انجام تکلیف هستند، خوب است که سخنان آقا را مورد توجه قرار بدهند. همان موقع که این افراد در کابینه نبودند، آقا از دولت تشکر کردند.
*ما شجاع‌تر از احمدی‌نژاد نداریم.

* انسان زیرکی مثل دکتر احمدی‌نژاد در هر زمانی به اقتضای شرایط عمل می‌کند. در حال حاضر رئیس‌جمهور بهترین روند را در مقابله با راس فتنه ۸۸ در پیش گرفته است.

*ما بنا به دلایلی به برخی از دوستان مدعی عدالت‌خواهی خوشبین نیستیم. از جمله اینکه اینها به هر انگیزه‌ای تلاش کردند که مدیریت مبارزه با فتنه‌گران و جریان اشراف را از احمدی‌نژاد بگیرند.

* احمدی‌نژاد نماد سرمایه اجتماعی حزب‌الله است، کدام نیروی بسیجی و حزب‌اللهی تاکنون به اندازه احمدی‌نژاد مقبولیت داشته است؟

*از نظر مردم، مدیریت مبارزه با فتنه‌گران در دست رئیس‌جمهور است و احمدی‌نژاد نماد مبارزه با اشرافیت است.

* جناب دکتر الهام از نمادهای اصلی ۲۷ خرداد و سوم تیر است، ایشان یکی از نزدیک‌ترین یاران احمدی‌نژاد و شبیه‌ترین افراد به رئیس‌جمهور است، اساسا از سنخ احمدی‌نژاد و عدالت است. آقای الهام مرید رهبر عزیز انقلاب است.

*سخنان رهبر معظم انقلاب کفایت می‌کرد برای اینکه همه متوجه شوند جدی‌تر از قبل همه باید از رئیس‌جمهور حمایت کنند. به نظر من تقویت حضور دکتر الهام حجتی روشن و غیر قابل انکار برای عدالتخواهان متحیر است. پیام انتصابات رئیس‌جمهور روشن است. باید به دکتر الهام اعتماد کنند. مگر سوم تیری‌تر از دکتر الهام هم کسی را سراغ داریم؟

*ما ساکتیم، چون رهبری عزیز فرمودند سکوت، ولی تاریخ فراموش نمی‌کند که فردای مصاحبه آرامش‌بخش رئیس‌جمهور، ایشان عوام‌فریب و نفهم نامیده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار