کد خبر: 393768
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۰
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد
به گزارش فارس، علی ذبیحی امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه علمی آموزشی و پژوهشی مابین سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های معتبر کشور در جمع خبرنگاران افزود: تأمین اجتماعی پیش از امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های کشور از طریق موسسه عالی پژوهشی تأمین اجتماعی کارهای پژوهشی را که منجر به تدوین کتاب، ارائه مقالات در کنفرانس‌های علمی یا حمایت از پروژه‌های دانشجویی مرتبط با نیازهای سازمان می‌شد را انجام می‌داد.
وی در پاسخ به این پرسش که عنوان می‌شود از مراجعه کنندگان به مراکز ملکی تأمین اجتماعی فرانشیر دریافت می‌شود، بیان داشت: در گذشته بحث‌هایی مطرح شد و بنا بود در شرایط خاصی فرانشیز در نظر گرفته شود اما تاکنون هیچ‌گونه اقدام قانونی در این خصوص صورت نگرفته است.
ذبیحی در ادامه افزود: هنوز دریافت فرانشیز از مراجعه کنندگان به مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی برای اجرا ابلاغ نشده است.
وی در خصوص واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی براساس اصل 44 قانون اساسی و اینکه این واگذاری‌ها عملی شده است یا خیر، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی سازمانی غیردولتی بوده و یک بنگاه بزرگ اقتصادی به شمار می‌رود و اکنون تمایل داریم برخی از شرکت‌های خود را از طریق بورس به فروش برسانیم اما عوامل گوناگونی مانع این کار شده‌اند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مورد میزان بدهی دولت به این سازمان تصریح کرد: طلب سازمان از دولت مانند گذشته همچنان وجود دارد و در شرف دریافت یک سری از شرکت‌ها در ازای طلب خود از دولت هستیم اما هنوز واگذاری‌ها صورت نگرفته است.
ذبیحی در خصوص ابلاغ بودجه سازمان تأمین اجتماعی گفت: تاکنون، تصویب نشدن بودجه سازمان تأمین اجتماعی خللی به خدمات سازمان وارد نکرده است و سازمان بر اساس مجوز، یک دوازدهم بودجه سال قبل را هزینه کرده است.
وی در خصوص بیمه زنان خانه‌دار افزود: این موضوع به هیئت امنای سازمان که جایگزین شورای عالی شده ، منتقل شده است و در صورت ابلاغ آن را اجرایی می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار