کد خبر: 211995
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت رفاه در اجرایی بیمه زنان خانه‌دار که مصوب مجلس بوده کوتاهی کرده است، گفت: وزارت رفاه باید بیمه زنان خانه‌دار را امسال اجرایی کند.
هادی مقدسی در گفت‌وگو با «توانا» با بیان اینکه وزارت رفاه باید مصوبه مجلس درباره بیمه زنان خانه‌دار، قالیبافان و کارگران ساختمانی را اجرا کند، اظهار داشت: این موضوع هم‌اکنون در صحن علنی مجلس مطرح است و نمایندگان علل اجرایی نشدن این قانون را بررسی می‌کنند.
وی به ضعف وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در اجرای بیمه زنان خانه‌دار اشاره کرد و گفت: وزارت رفاه در این امر کوتاهی کرده است و باید جوابگو باشد چرا که وزارت رفاه براساس ماده 233 آیین‌نامه داخلی تخلف کرده است.
مقدسی افزود: چنانچه وزارت رفاه مشکلی در اجرای بیمه زنان خانه‌دار دارد باید دلایل آن را در مجلس مطرح کند و سپس با دقت این بیمه را برای زنان خانه‌دار اجرا کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به جلسه آینده این کمیسیون با وزیر رفاه و تأمین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه چند تن از نمایندگان سئوالاتی را در خصوص مشکلات به وجود آمده از وی خواهند داشت و امیدواریم وزیر رفاه بتواند مشکلات را سریعاً حل کند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد در سال جاری وزارت رفاه بتواند با همکاری وزارت بهداشت، مشکلات گذشته را برطرف کند و زمینه اجرای طرح پزشک خانواده را در کشور فراهم کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار