کد خبر: 1263103
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
چنان زمان پرکردن پاسخنامه رو توی انواع تبلیغات تلویزیونی، مجله‌ای، رادیویی و... تقویت کرد که انگار تمام پیروزی و شکست داوطلبا، مربوط به زمان پر کردن پاسخنامه است. جوری نقطه قوتشو پررنگ کرد که انگار هر کسی با آرزوهاش فقط اندازه یه مداد فاصله داره. مداد جادویی تیک مگ گاج!

جوان آنلاین: پیمان محمدیان در کانال تلگرامی خود نوشت: گاج ۱۵ سال پیش یهو شروع کرد به معرفی مداد‌هایی با نوک قطور و ادعا کرد که با این مداد‌ها هشت‌دقیقه در وقت کنکورتون صرفه‌جویی می‌شه (اون موقع کنکور چهار‌ساعت بود) و اینجوری می‌تونید چندین تست بیشتر بزنید و چه مثال‌هایی می‌زد که افراد با فقط یک تست درست کمتر زدن توی شهرشون قبول نشدن!
چنان زمان پرکردن پاسخنامه رو توی انواع تبلیغات تلویزیونی، مجله‌ای، رادیویی و... تقویت کرد که انگار تمام پیروزی و شکست داوطلبا، مربوط به زمان پر کردن پاسخنامه است. جوری نقطه قوتشو پررنگ کرد که انگار هر کسی با آرزوهاش فقط اندازه یه مداد فاصله داره. مداد جادویی تیک مگ گاج!
جو جوری بود که هر فرد ۱۸ ساله‌ای احساس می‌کرد اگه این مدادو نداره لباس تنش نیست! اینجوری احساس خلأ و از دست دادن رو توی مغز‌ها به وجود آورده بود!
این کیس، به خوبی یه نیازسازی اصولی توی مخاطب برای چیزی که هیچ نیاز اولیه براش وجود نداشت و پرداختن به مزیت رقابتی و ساختن بهشت و جهنم مجازی در ذهن مخاطب برای فروش رو نشون می‌ده. آیا برای محصولتون می‌تونید ازین بازی‌ها دربیارید؟!

برچسب ها: مغز ، صرفه جویی ، قلم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار