کد خبر: 1231344
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج خبرداد
دبیر و رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار و کاهش آسیب های اجتماعی بازارچه عرضه محصولات برای بانوان کارآفرین در مناطق دهگانه کرج راه اندازی می شود.

مریم قهرمانی صارم به طرح پيشنهادي اعضاي شوراي اسلامي شهر كرج در خصوص طرح حق انتفاع و اختصاص اراضي به زنان كار آفرين اشاره و اظهارداشت: توجه به زنان سرپرست خانوار در راستای حمایت همه‌جانبه از این گروه فعالان در عرصه‌های مختلف، زمینه توانمندسازی اقتصادی آنان به ویژه در عرصه خانواده و فعالیت کاری را به همراه دارد که این اقدامات منجر به توسعه فعالیت‌های گسترده آنان در بخش‌های مختلف خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: نظر به نام گذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال جهش تولید و مشارکت مردمی و در راستای مشارکت مردمی بدینوسیله طرح حق انتفاع واختصاص اراضی به زنان کارآفرین از سوی امضاء کنندگان به این کمیسیون اقدام شد.

چتر حمایتی شورای شهر بر سر بانوان کارآفرین

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و ضرورت استفاده و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود و مهیا نمودن زمینه مشارکت مردمی در فعالیتهای اقتصادی پیشنهاد شد تا شهرداری نسبت به اختصاص و تعیین اراضی در سطح شهر کرج به منظور فعالیت اقتصادی بانوان کارآفرین احصاء و لایحه ای به شورای اسلامی ارسال کرد.

قهرمانی صارم بیان کرد: این طرح پیشنهادی در کمیسیون مقرر شد مهلت اقدام یک ماهه برای مناطق دهگانه جهت تعیین اراضی نسبت به اختصاص حداقل 500 متر مربع به منظور فعالیت های اقتصادی بانوان خود سرپرست و کارآفرین به منظور راه اندازی بازارچه های فعالیتی با نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برابر تباصر بودجه مصوب اقدام شود.

دبیر شور ای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در یکصد و شصت و ششمین جلسه رسمی شور ای شهر به اتفاق آراء حاضرین مقرر گردید موضوع جهت بررسی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون تلفیق شورا ارجاع گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار