کد خبر: 1223214
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رمضانی دولت و مجلس گفت: بی‌شک بار اصلی امیدآفرینی بر دوش دولت است و مجلس با تقنین درست این مسیر را هموار می‌کند. مجلس و دولت باید برنامۀ مشترک امیدآفرینی داشته باشند. بخش بزرگی از این برنامه در حوزۀ قانون‌گذاری آماده شده است.

جوان آنلاین: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رمضانی دولت و مجلس گفت: بدون شک عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در جامعه جهانی پایه گذاری شد. یعنی ما باید هر تحلیل هر راهبردی و تکنیک و تاکتیکی را در سطوح مختلف محلی، ملی، منطقه‌ای و جهانی بخواهیم تحلیل کنیم به قبل و بعد از این عملیات تقسیم کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: همه پارامتر‌ها در جامعه جهانی در همه سطوح آن تغییر پیدا کرد. عظمت این عملیات این بود. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این شکست برای دشمن هرگز قابل ترمیم نیست. آمریکا با حمایت و پشتیبانی همه جانبه در همه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شریک است. رژیم صهیونیستی با حمله‌هایی که انجام می‌دهد می‌خواهد این شکست را به هر طریقی جبران کند.

قالیباف ادامه داد: شش ماه از نبرد طوفان الأقصی با همۀ جنایت‌های دشمن می‌گذرد، اما رژیم صهیونیستی به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیده است.

وی اظهار کرد: این یکی از معجزات الهی است و امروز همه ما مکلف هستیم که مهم‌ترین هدف خودمان را این قرار بدهیم که دشمن کودک‌کش و جانی با حمایت آمریکا هرگز به خواست اش نرسد. ما برای این هدفمان نیازمند تدبیر، خلاقیت، زمان شناسی، استقامت و تداوم مقاومت هستیم.

قالیباف تصریح کرد: فرصت خدمت به‌سرعت از دست مسئولان می‌رود و این ماییم که باید آن را مغتنم بشمریم. نباید مشکلات را به دیگران حواله دهیم. مراقبت کنیم اختلاف سلیقه‌ها ما را از مسیر اصلی مأموریتمان منحرف نکند.

وی ادامه داد: باید برای امیدآفرینی متحد شویم. بی‌شک بار اصلی امیدآفرینی بر دوش دولت است و مجلس با تقنین درست این مسیر را هموار می‌کند. مجلس و دولت باید برنامۀ مشترک امیدآفرینی داشته باشند. بخش بزرگی از این برنامه در حوزۀ قانون‌گذاری آماده شده است.

قالیباف اظهار کرد: مجلس یازدهم چندین و چند قانون راهبردی را در هماهنگی کامل با دولت و ناظر به اجرا به تصویب رساند.

قالیباف گفت: به نمایندگان مجلس یازدهم خداقوت می‌گویم که طبق نقشۀ راه قانون‌هایی دقیق و راهبردی تصویب کردید. حضرت آقا فرمودند شاید برخی خوششان نیاید، اما واقعیت این است که مجلس یازدهم انقلابی بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار