کد خبر: 1222838
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
قربانی کردن یونایتد برای طلسم‌شکنی
ستاره اصلی تیم پوچتینو کسی نبود جز کول پالمر؛ هافبک ۲۱ ساله در این بازی هت‌تریک کرد و گل دقیقه ۱۰۰ تیمش را به ثمر رساند و این پیروزی شیرین را به هواداران چلسی تقدیم کرد
اشرف رامین

منچستریونایتد در استمفوردبریج باخت تا طلسم ناکامی هفت ساله چلسی شکسته شود. در تقابل حساس چلسی – من‌یونایتد در هفته سی‌ویکم لیگ جزیره، آبی‌ها با توپ پر از خجالت شیاطین‌سرخ درآمدند و با برتری ۴ بر ۳ به رتبه دهم صعود کردند. ستاره اصلی تیم پوچتینو کسی نبود جز کول پالمر؛ هافبک ۲۱ ساله در این بازی هت‌تریک کرد و گل دقیقه ۱۰۰ تیمش را به ثمر رساند و این پیروزی شیرین را به هواداران چلسی تقدیم کرد. منچستر با این شکست ۴۸ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و با توجه به فاصله‌اش با تیم‌های تاتنهام (۵۷ امتیاز) و استون‌ویلا (۵۹ امتیاز)، حتی کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان نیز برای قرمز‌ها دست نیافتنی شده است. از فصل ۱۹۹۰ – ۱۹۸۹ تاکنون سابقه نداشته یونایتد در یک فصل ۱۷ بار شکست بخورد. تنهاگ، سرمربی قرمز‌ها علل شکست تیم را تصمیمات اشتباه عنوان کرد: «بازی را خیلی بد شروع کردیم، اما تیمی که رفته‌رفته بهتر شد ما بودیم. دیدید که بر بازی مسلط بودیم و چند موقعیت گل داشتیم. واقعاً عجیب است، در بسیاری از دقایق نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم. عملکرد ما عالی بود. به خوبی بر حریف غلبه کرده بودیم. نمی‌توانید بازی مانند این را از دست بدهید. چند دقیقه در مدیریت بازی غفلت کردیم و مجازات شدیم. البته آن‌ها هم در پایان بازی با پنالتی که به دست آوردند، خوش‌شانس بودند، وگرنه نمی‌توانستند بازی را ببرند. این یک عملکرد و نتیجه تیمی است. وقتی اوضاع آشفته می‌شود، باید به‌عنوان یک تیم با آن کنار بیایید. ما تصمیمات اشتباهی گرفتیم و یک تیم خوب نبودیم. در زمانی که مالکیت را نداشتیم خوب نبودیم. عدم تمرکز مشکل کل تیم بود. نمی‌دانم چه بگویم. پس از شروع ضعیف ما بهترین تیم زمین بودیم و عملکرد درخشانی داشتیم. از این ناامید هستم که مستحق پیروزی بودیم، اما با چند تصمیم اشتباه آن را از دست دادیم.» 
در سوی دیگر میدان پوچتینو پیروزی را حق چلسی خواند: «ما مستحق این برد بودیم. عادلانه بود که در آخرین دقیقه گل بزنیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سپس اشتباهی مرتکب شدیم که تأثیر روانی زیادی داشت و کنار آمدن با آن کار آسانی نبود. خوشبختانه در دقایق پایانی به بازی برگشتیم. اگر بازی را آنالیز کنید، می‌بینید که نتیجه عادلانه است. بی‌انصافی بود که نبریم. فوتبال اینگونه است، اما با بازیکنان صحبت کردیم و به این باور رسیدیم که بازی را می‌بریم. در لحظات پایانی می‌گفتیم هنوز دو دقیقه مانده و باور داشتیم که می‌توانیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم. اگر می‌خواستیم فاصله را با تیم‌های بالاتر کم کنیم باید می‌بردیم و بالاخره موفق شدیم. شور و اشتیاق در تیم باید برای ۱۱ بازیکنی باشد که در زمین هستند. ما یکی از جوان‌ترین تیم‌های اروپا هستیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار