کد خبر: 1220435
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سردار زهرایی در نشست خبری عنوان کرد

جوان آنلاین: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افزایش گروه‌های جهادی این سازمان از ۴۹ گروه در سال ۷۹ به ۵۱ هزار گروه جهادی خبر داد. 
به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی در نشست خبری راهیان خدمت گفت: دستبوس جهادگران هستم؛ جهادگران قبل از ما در میدان حاضر می‌شوند. به خودمان می‌بالیم که خادمان نیرو‌های جهادی هستیم. وی با بیان اینکه بر خلاف جریان‌های دیگر که با ریزش همراه بوده، جریان جهادی کشور مملو از رویش است، افزود: در سال ۷۹ و روز تشکیل سازمان بسیج سازندگی ۴۹ گروه جهادی داشتیم. درحال حاضر ۵۱ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند.
 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با بیان اینکه طرح مسکن مددجویی کمیته امداد روستایی را شروع کرده‌ایم، اظهار کرد: ۱۰ هزار مسکن از ۱۷ هزار مسکن مددجویی تحویل شده است. همچنین نزدیک به ۵۶۰۰ واحد مسکونی در سال ۱۴۰۲ تمام شده و تحویل داده می‌شود، بقیه نیز در زمان مقتضی تحویل داده خواهد شد. 
سردار زهرایی با بیان اینکه ۴۹۰ پروژه را در کشور با حدود ۹۰۰ میلیارد تومان شروع کرده‌ایم، گفت: بسیج به دنبال انحصار نیست ولی به طور قطع جلوی انحصار دیگران را می‌گیرد. وی با بیان اینکه بدنه نظام باید مقابل این همه عظمتی که جهادگران خلق کردند سر تعظیم فرود بیاورد، اظهار کرد: برخی‌ها به جای همراهی و پشتیبانی از گروه‌های جهادی به دنبال مصادره آن‌ها هستند. برخی نحله‌های فکری و سیاسی و اقتصادی به دنبال این هستند که نیرو‌های جهادی را به تشکل سیاسی و اقتصادی خودشان تبدیل کنند. 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در قالب نهضت خدمت مؤمنانه در سال ۱۴۰۲ حدود ۷/۳ میلیون بسته معیشتی توزیع شد، افزود: ۲۵۰۰ زندانی آزاد شدند و ۲۰ هزار فرصت شغلی یا تثبیت شغلی داشتیم و ۳۰ هزار جهیزیه اعطا شده است. سردار زهرایی در ادامه بازه زمانی اردو‌های جهادی را از چند روز پیش از ماه رمضان اعلام کرد و گفت: پایان این اردو‌های جهادی تا آخر ماه مبارک رمضان است؛ صدهزار نفر در قالب ۱۱ هزار گروه جهادی برای حضور در مناطق محروم در عید نوروز اعلام آمادگی کردند. وی با بیان اینکه برای عید نوروز ۵۲ قرارگاه جهادی را در کشور فعال می‌کنیم، گفت: بیش از ۲۵ هزار خدمت برای انجام آن شناسایی شده است؛ همچنین قرارگاه جهادی در سیستان و بلوچستان مستقر شده است. 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دولت بر اساس تسهیلاتی که در اختیار ما قرار داد، برای ۵۰ هزار شغل تکلیف کرده بود که انجام داده‌ایم و از آن عبور کردیم، گفت: همچنین از ۱۲۳ هزار شغلی که ایجاد کرده‌ایم ۷۰ هزار شغل پایدار هستند و بقیه فرصت شغلی هستند، شاید دو سال دیگر نباشند. زهرایی تأکید کرد: این ۷۰ هزار شغل پایدار بوده و قابل رصد است و در سامانه رصد دولت هم آورده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار