کد خبر: 1212068
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
هت‌تریک اینتر در فتح سوپرجام
اینتر با تک‌گل لائوتارو مارتینز، ناپولی را در سوپرجام ایتالیا یک بر صفر شکست داد و برای سومین بار پیاپی قهرمان سوپرجام شد.
فریدون حسن

جوان آنلاین: اینتر با تک‌گل لائوتارو مارتینز، ناپولی را در سوپرجام ایتالیا یک بر صفر شکست داد و برای سومین بار پیاپی قهرمان سوپرجام شد.
اینترمیلان و ناپولی در جریان فینال سوپرجام ایتالیا در ورزشگاه الاول‌پارک شهر ریاض عربستان سعودی مقابل همدیگر قرار گرفتند. در پایان در دیداری کم‌موقعیت و خسته‌کننده لائوتارو مارتینز در دقایق پایانی تک‌گل بازی را به ثمر رساند و قهرمانی را به تیمش هدیه داد. این سومین قهرمانی متوالی اینتر در این رقابت‌ها بود که به شکلی دراماتیک و با گل در وقت‌های تلف شده به دست آمد، به همین دلیل هم شیرینی بیشتری برای هواداران و بازیکنان این تیم داشت که سر از پا نمی‌شناختند. سیمئونه اینزاگی در پایان این بازی، بازیکنان ناپولی را به شیر تشبیه و از پیروزی برابر آن‌ها ابراز رضایت کرد و گفت: «ما از ناپولی به‌خاطر نمایش بسیار خوبی که داشت، تمجید می‌کنیم. آن‌ها به خوبی دفاع کردند و مانند شیر‌ها جنگیدند. طبیعتاً باختن در بازی فینال و در دقیقه ۹۰ بسیار سخت و همیشه دردناک است.»
سرمربی اینتر ادامه داد: «می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم. آن‌ها در دیدار نیمه‌نهایی بازی کردند و سپس ۶۰ ساعت بعد در دیدار فینال به میدان رفتند که برای همه اتفاق جدیدی بود. ما بهایی برای این خستگی پرداخت کردیم، اما بازیکنان همچنان متمرکز ماندند و عملکرد درخشانی داشتند.».
اما در اوج خوشحالی اینترمیلان، ناپولی به شدت از عملکرد داوری عصبانی بود، به‌گونه‌ای که اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپل در واکنش به این موضوع بعد از پایان مسابقه عنوان کرد: «من برای جانلوکا روکی (رئیس کمیته داوران) بسیار ناراحتم، چون او قطعاً در حال حاضر کابوس وحشتناکی را سپری می‌کند. چنین شرایطی برای هیچ‌کس قابل قبول نیست. ضعف داوران در طول این فصل – نه‌فقط برای ناپولی، بلکه برای همه تیم‌ها – کاملاً واضح و مشخص است. در واقع من پیش از بازی با روکی صحبت کردم و حالا از خودم می‌پرسم که او در حال حاضر باید با چه شرمندگی عظیمی دست و پنجه نرم کند. این وضعیت باید هرچه زودتر اصلاح شود.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار