کد خبر: 1211232
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
رییس شورای اسلامی شهرستان کرج خبرداد
رییس شورای اسلامی شهرستان کرج از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در متمم بودجه شهرداری کرج برای بهسازی و آسفالت خیابان بسیج حد اتصال کرج به محمد شهر خبر داد.

علی قاسم پور در جلسه رسمی شورای شهرستان کرج که با حضور اعضا شورا، معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، مدیر منطقه ۶ شهرداری و مدیران فنی سازمان آرامستانهای شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک ماه رجب اظهار داشت: غرش موشک‌های سپاه و گذر از آسمان جمهوری اسلامی دل خانواده شهدا و مردم ایران را شاد کرد، از سپاه مقتدر و سربازان جان بر کف تقدیر و تشکر میکنم نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر با هر گونه جنایتی که بر علیه ملت شریف ایران انجام شود برخورد خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد: چندی پیش بازدید میدانی به همراه اعضای شورا، شهردار محمدشهر و کرج از بلوار بسیج واقع در جاده محمدشهر در خصوص رفع دغدغه و مشکلات شهروندان در راستای  بهسازی و بازگشایی مسیر انجام شد.

قاسم پور بیان کرد: در این بازدید مقرر شد بلوار بسیج که مرز بین سه شهرستان کرج، محمدشهر و مشکین دشت می‌باشد با هماهنگی شهرداری های این سه شهر نسبت به ترمیم آسفالت، جدول گذاری و همچنین بازگشایی ادامه مسیر تا جاده مشکین دشت اقدام شود.

وی یادآور شد: با پی گیری های انجام شده، موضوع آسفالت زیر گذر محمدشهر و خیابان بسیج مرز بین محمد شهر و شهر کرج در قالب لایحه تنظیم و در متمم بودجه سال جاری شهرداری اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد  ریال توسط شورای شهر کرج تصویب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار