کد خبر: 1210567
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: چهار طرح گردشگری با یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار دهه فجر امسال در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الله عباسیان، معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: چهار طرح گردشگری دهه فجر امسال در لرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: مجتمع گردشگری بروجرد با ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۲ نفر اشتغالزایی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع به بهره برداری می‌رسد.

حجت الله عباسیان افزود: همچنین سفره خانه سنتی در الیگودرز با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۶ نفر اشتغالزایی در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع دیگر طرح آماده برای بهره برداری است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: اقامتگاه بومگردی خرم‌آباد دارای ۱۰ اتاق و ۳۰ تخت در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با پنج نفر اشتغالزایی و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری می‌رسد.

عباسیان با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری موجب افزایش گردشگر و توسعه اقتصادی استان می شود، بیان کرد: همچنین کارگاه زره بافی در خرم آباد با پنج میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۲ نفر از دیگر طرح‌های آماده افتتاح برای دهه فجر می‌باشد.

۴۹۵ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر امسال در لرستان به بهره برداری می‌رسد، این طرح‌ها در مناطق مختلف استان و حوزه‌های کشاورزی، صنعت، انرژی، زیرساختی، شهرسازی، بهداشت و درمان، گازرسانی و آموزشی اجرا شده است.

 

برچسب ها: دهه فجر ، گردشگری ، لرستان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار