کد خبر: 1205946
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
رییس دومای دولتی روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا برتری اقتصادی خود را از دست داده است.

جوان آنلاین: «ویاچسلاو ولودین» رییس دومای دولتی روسیه امروز یکشنبه در سخنانی تاکید کرد که ایالات متحده با ازدست دادن برتری اقتصادی خود، به شدت به دلار آمریکا به عنوان آخرین ابزار نفوذ جهانی خود متکی شده است.

به گزارش مهر، رییس دومای دولتی روسیه در این خصوص ادامه داد: ایالات متحده برتری اقتصادی خود را از دست داده و همه تلاش‌ها برای بازپس گیری آن از طریق جنگ‌های تجاری و تحریمی شکست خورده است.

به گفته «ویاچسلاو ولودین»، علیرغم تلاش‌های ادعایی برای بازپس گیری برتری از طریق راه‌های مختلف، از جمله درگیری‌های مسلحانه و تحریم ها، اقدامات جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا ناخواسته این مزیت را کاهش می‌دهد.

وی در ادامه روند رو به رشد خروج کشور‌ها از دلار را مورد تاکید قرار داده و تصریح کرد که این موضوع بر نفوذ ایالات متحده تاثیر منفی خواهد داشت.

این در حالیست که رییس پارلمان روسیه پیشتر در سخنانی تاکید کرده بود که واشنگتن و بروکسل نتوانستند برگزاری انتخابات در چهار منطقه اوکراین که به روسیه پیوسته‌اند را مختل کنند. به گفته ولودین مشارکت بالای رای دهندگان نشان دهنده تمایل ساکنان برای حضور در ساختار روسیه بود.

ولودین در تلگرام خود نوشته بود: واشنگتن و بروکسل هر کاری کردند تا از برگزاری این انتخابات جلوگیری کنند؛ تحریکات، ارعاب و گلوله باران. اما نقشه‌های آن‌ها شکست خورده است. امنیت رای دهندگان تضمین شد و رأی گیری شفاف، عادلانه و رقابتی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار