کد خبر: 1205643
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
سید محمد میرزمانی شهردارگلستان:
شهردار گلستان از پیشرفت مطلوب ساخت مجموعه های ورزشی روباز بوستان جنگلی گلستان و استادیوم ورزشی 10 هزار نفری بوستان جنگلی گلستان خبر داد.
بهاره عشقی صابر

 سید محمد میرزمانی با اشاره به اینکه، بخشی از کمبود سرانه ورزشی این منطقه با افتتاح و بهره برداری اماکن جدید تا سال1403جبران می‌شود، تصریح کرد: شهرداری گلستان برای ایجاد فضاهای ورزشی جدید، دست به اقدامات جهادی در نقاط مختلف شهر زده است که می توان به ساخت زمین های ساحلی کبدی، والیبال و بسکتبال و همچنین زمین چمن مصنوعی این بوستان 100 هکتاری اشاره نمود.

میرزمانی در ادامه از ساخت استادیوم ورزشی در ضلع جنوبی این بوستان اشاره نمود و گفت: مراحل ابتدایی ساخت استادیوم ورزشی 10 هزار نفری نیز در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی قرار دارد و با تکمیل آن، فقر سرانه های این حوزه نیز برطرف خواهد شد و ورزش دوستان گلستانی صاحب استادیوم فوتبال خواهند شد.

مدیریت شهری گلستان موضوع خدمتگزاری در عرصه ورزش را بزرگ‌ترین افتخار خود دانست و اظهار داشت: که همواره در تلاش هستیم با توکل بر خداوند متعال و استفاده از نقاط قوت و تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود، حمایت و همکاری‌های مستمر مردم ولایت‌مدار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر در زمینه نهضت خدمات‌رسانی، گام‌های موثری برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار