کد خبر: 1204854
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
وزیر امور خارجه روسیه امروز در مصاحبه‌ای تصریح کرد: نیرو‌های نظامی حرفه‌ای ناتو در اوکراین می‌جنگند.

جوان آنلاین: دیپلمات ارشد روسیه امروز دوشنبه در مصاحبه‌ای به حقایق زیادی اشاره کرد؛ از جمله شواهد ویدیویی که گواه بر حضور مزدوران لهستان و دیگر کشور‌های اروپایی در اوکراین است.

به گزارش تاس، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با «کانال یک» کشورش گفت: روسیه دلایل زیادی برای این باور دارد که نیرو‌های نظامی حرفه‌ای ناتو در درگیری‌ها در اوکراین می‌جنگند.

لاوروف گفت: دلایلی وجود دارد که گمان کنیم در کنار مزدوران - من نمی‌توانم این را با اطمینان صد در صد بگویم - نیرو‌های نظامی حرفه‌ای کشور‌های ناتو در درگیری‌ها در اوکراین حضور دارند.

علاوه بر این، وی در ادامه این مصاحبه به حقایق بسیاری، از جمله شواهد ویدیویی مشارکت مزدوران لهستان و دیگر کشور‌های اروپایی در اوکراین اشاره کرد.

سرگئی لاوروف اضافه کرد: حتی از برخی کشور‌های خاورمیانه (غرب آسیا)، جایی که آمریکایی‌ها به ویژه در سوریه، هنوز پایگاه نظامی التنف را در اختیار دارند و داعش در آن‌ها احساس راحتی می‌کند. برخی از آن‌ها پیشتر به اوکراین آمده اند.

به گزارش آناتولی، وی اضافه کرد که ادعا‌های جو بایدن رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه روسیه بلافاصله پس از پیروزی در اوکراین، ناتو را هدف قرار خواهد داد، پوچ هستند.

این مقام روسیه گفت: بایدن اظهاراتی بی معنی به زبان آورده است. این حاکی از موضع بسیار ناامیدکننده آن‌ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار