کد خبر: 1204553
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
رئیس جمهور روسیه، اظهارات جو بایدن، همتای آمریکایی خود مبنی بر احتمال حمله روسیه به ناتو را رد کرد و آن‌ها را مزخرف توصیف کرد.

جوان آنلاین: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی در واکنش به اظهارات جو بایدن، همتای آمریکایی خود مبنی بر احتمال حمله روسیه به ناتو گفت: «این کاملا مزخرف است. من فکر می‌کنم رئیس جمهور بایدن این را درک می‌کند و این فقط استعاره‌ای برای توجیه سیاست اشتباه او در قبال روسیه است.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور پوتین ابراز اطمینان کرد که موضع واشنگتن اشتباه است، زیرا بعید است که ایالات متحده، با در نظر گرفتن تحولات جهانی، «آنطور که اعلام می‌کند، علاقه‌مند باشد که یک شکست استراتژیک به روسیه وارد کند.»

به گزارش روسیا الیوم، پوتین افزود: فکر نمی‌کنم این به نفع خود ایالات متحده باشد و روسیه هیچ علاقه‌ای به جنگ با کشور‌های عضو ناتو ندارد.

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد که رئیس هر کشور بزرگی، از جمله ایالات متحده، می‌تواند درک کند که روسیه هیچ منفعتی، نه ژئوپلیتیک، نه اقتصادی و نه نظامی، از جنگ با کشور‌های عضو ناتو نمی‌برد.

پوتین گفت که روسیه هیچ مشکل منطقه‌ای با این کشور‌ها ندارد و تمایلی به برهم زدن روابط با آن‌ها ندارد؛ برعکس، روسیه علاقه‌مند به توسعه روابط با این کشور‌ها است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار