کد خبر: 1199911
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
مردان آشنا وقتی متوجه دلتنگی‌های زن مطلقه برای فرزندش شدند به شهرستان رفته و کودک وی را از خانه پدرش به تهران آوردند اما همین موضوع آنها را با اتهام آدم‌ربایی مواجه کرد.

جوان آنلاین: چند روز قبل، مرد جوانی در یکی از شهرهای غربی کشور هراسان پیش پلیس رفت و از ربوده شدن پسر ۵ ساله‌اش خبر داد و گفت: به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا و همراه پسرم راهی شهر زادگاهم شدم تا با هم زندگی کنیم. امروز که از سر کار به خانه برگشتم متوجه شدم پسرم نیست. خانواده‌ام به تصور اینکه او برای بازی به کوچه رفته متوجه غیبتش نشده بودند اما وقتی همه جا را گشتم و از او خبری پیدا نکردم پیش پلیس آمدم تا بچه‌ام را پیدا کند.

به گزارش روزنامه ایران، با شکایت مرد جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد. در تحقیقات کارآگاهان و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مرد جوان، مشخص شد که دو مرد جوان پسربچه را از مقابل خانه‌اش ربوده‌اند و سوار یک خودروی عبوری شده‌اند. با استعلام پلاک خودروی عبوری، راننده آن شناسایی شد و مرد میانسال سرنخ جدیدی به دست مأموران داد و گفت: دو مرد همراه با یک پسربچه را به خوبی به یاد دارم؛ به این دلیل که آنها لهجه‌ خاصی داشتند و مشخص بود که غریب هستند. آنها را سوار خودروام کرده و به ترمینال اتوبوس رساندم، اما اینکه آنها کجا رفتند و چکار کردند را نمی‌دانم.

با اطلاعاتی که راننده میانسال در اختیار تیم تحقیق قرار داد، کارآگاهان به ترمینال رفته و با نشان دادن تصاویر بدست آمده از مردان ناشناس، دریافتند که آنها سوار بر اتوبوس راهی تهران شده‌اند.

با شناسایی هویت متهمان به نام‌های بابک و شایان، موضوع به پلیس تهران گزارش شد و بدین ترتیب کارآگاهان اداره آگاهی پایتخت وارد عمل شده و با استعلام هویت دو مرد جوان، آدرس محل زندگی و کار آنها به دست آمد و پس از هماهنگی‌های قضایی دو مرد جوان بازداشت شدند.

آنها که به اتهام کودک‌ربایی بازداشت شده بودند، در تحقیقات اولیه ادعای عجیبی را مطرح کردند: مادر این کودک از اقوام نزدیک ماست. او از زمانی که طلاق گرفته چون همسر سابقش بچه را با خود به شهرستان برده، نتوانسته بچه‌اش را ببیند و خیلی ابراز دلتنگی و بی‌قراری می‌کرد مدام در حال گریه کردن بود.

او از ما خواست کمکش کنیم. ما هم تصمیم گرفتیم نشانی خانه شوهر سابقش را پیدا کرده و به آنجا برویم و بچه را پیش مادرش بیاوریم. اصلاً فکر نمی‌کردیم این کار جرم باشد و با اتهام کودک‌ربایی روبه‌رو شویم.

بدنبال اظهارات دو مرد جوان، تحقیقات از زن جوان نیز انجام شد و او با تأیید صحبت‌های این دو مرد گفت: دلتنگ بچه‌ام بودم و از آنها خواستم بچه‌ام را نزد من بیاورند. نمی‌دانستم این درخواست، کودک‌ربایی به حساب می‌آید این دو نفر بی‌گناه هستند. بدنبال اظهارات زن جوان، تحقیقات به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار