کد خبر: 1194944
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
رئیس جمهور سابق آمریکا پس از انتقاد از رئیس جمهور فعلی این کشور با این استدلال که او حتی توان این را ندارد که ۲ جمله را به صورت صحیح در کنار هم ادا کند، در فضای مجازی مورد انتقاد برخی کاربران قرار گرفت.

جوان آنلاین: پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، جو بایدن را از این نظر که حتی نمی‌تواند دو جمله را به طور صحیح کنار هم قرار داده و ادا کند، مورد تمسخر قرار داد، از سوی کاربران شبکه مجازی با انتقاد مواجه شد.

به گزارش فارس، برخی از رای دهندگان دموکرات در آمریکا معتقدند که بایدن ۸۰ ساله نباید برای دومین بار به عنوان رئیس‌جمهور این کشور در کاخ سفید بماند، زیرا وی به دلیل گاف‌ها و اظهارات گمراه کننده بسیارش در حین سخنرانی در انظار عمومی شهرت پیدا کرده است.

با این حال پس از آنکه بایدن از سوی ترامپ مورد تمسخر قرار گرفت بسیاری از کاربران فضای مجازی کلیپ‌هایی از سخنرانی این نامزد ریاست جمهوری ۷۷ ساله حزب جمهوری خواه آمریکا را منتشر کرده و عنوان کردند او نیز احتمالا از مشکلات گفتاری مشابه مشکلات رئیس جمهور کنونی رنج می‌برد.

ترامپ در رابطه با تمسخر بایدن گفت: امروز او باز هم نتوانست در را پیدا کند و حتی نمی‌تواند دو جمله را در کنار هم ادا کند و مسئول جنگ هسته‌ای است.

ترامپ در حین سخنرانی تمسخر آمیزش علیه بایدن با راه رفتن بی‌هدف در صحنه طوری که انگار گم شده است، ادای بایدن را درآورد و گفت: «من کجا هستم؟» اقدامات وی منجر به خنده جمعیت و کف زدن هوادارانش برای وی شد. او به طعنه بایدن را مورد تمسخر قرار داده و گفت مثل اینکه تاثیر موادی که بایدن پیش از سخنرانی‌اش زده به کلی از بین رفته و به همین خاطر هم او «سردرگم» است.

ترامپ در واکنش به خنده حضار عنوان کرد: راستش را بخواهید ما نباید بخندیم ما باید به این وضع گریه کنیم چرا که صادقانه احمق‌های بی‌لیاقتی مانند بایدن در حال ویران کردن کشورمان هستند.

با این حال منتقدان ترامپ در فضای مجازی با تمسخر خود وی عنوان کردند اینطور که به نظر می‌رسد حال خود ترامپ هم خوب نیست. حتی یکی از تحلیگران سابق آمریکایی در باب اظهارات وی در پستی نوشته است: شدت ارائه اطلاعات غلط و گمراه‌کننده ترامپ در سخنرانی‌هایش به قدری زیاد است که بخشی ازاظهارات وی را می‌توان فرافکنی بیش از حد دانست.

ترامپ در بخشی از سخنرانی‌اش هم به ماجرای کناره‌گیری «مایک پنس»، معاون سابقش در دوران ریاست‌جمهوری از رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اشاره کرد و گفت: هر کسی از این رقابت کنار می‌رود در واقع از من حمایت می‌کند. من در مورد پنس نظری ندارم، اما او هم باید از من حمایت کند چرا که من دوران ریاست‌جمهوری موفقی داشتم و او معاون من بود.

ترامپ ضمن اشاره به افزایش اختلافاتش با پنس، پس از حادثه حمله به کنگره آمریکا در تاریخ ۶ ژانویه هم گفت: من بودم که وی را انتخاب کردم هر چند افراد می‌توانند در سیاست بسیار ناسپاس و قدر نشناس باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار