کد خبر: 1189558
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ۱۶ اثر از این استان به عنوان آثار برتر هفتمین جشنواره ملی فانوس به مرحله ملی و نهایی این جشنواره راه یافت.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی »در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فانوس مرحله استانی و دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، افزود: ۴۲۶ اثر از ۱۵۵ هنرمند استان مرکزی به دبیرخانه مرحله استانی هفتمین جشنواره ملی فانوس ارسال شد که این آثار در پنج بخش نمایش، سینما و تلویزیون، سرود و موسیقی، تجسمی و رادیویی و دانش‌آموزی دسته‌بندی شدند.

وی ادامه داد: مرحله کشوری هفتمین جشنواره فانوس، پایان مهرماه جاری در تبریز برگزار می‌شود و امید است آثار منتخب استانی این استان رتبه اول تا سوم را در جشنواره ملی به دست آورند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی، با یادآوری برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، افزود: در این جشنواره به داستان کوتاه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت پرداخته شده‌است.

سرهنگ کریمی اظهار کرد: ۴۷ اثر از هنرمندان استان مرکزی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و ۱۳ اثر توسط داوران این جشنواره به عنوان آثار برتر برگزیده و به سه اثر قابل تقدیر جایزه و سه اثر برتر در اختتامیه این جشنواره جوایزی اهدا و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار