کد خبر: 1188619
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان نمود
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خودباوری و اتکا به خود توسط جوانان، کلید خودکفایی کشور در حوزه‌ صنایع دفاعی و سایر حوزه‌های علمی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز شنبه در جمع کارکنان منابع طبیعی استان مرکزی در اراک، افزود: امروز پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف با تلاش و کوشش جوانان در کشور حاصل شده که این توفیقات و خودکفایی که در حوزه صنایع دفاعی، با وجود تحریم‌های دشمن علیه مردم به وجود آمده، نشان از باور «ما می‌توانیم» است.

وی ادامه داد: ملت ایران تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه پزشکی و درمانی به بیگانگان وابسته بود و امروز جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه توریسم درمانی جزو کشورهای برتر به شمار می‌رود و در عرصه صنعت نیز صنایع کوچک و بزرگی بسیاری در کشور فعال شده‌است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۷ درصد جمعیت کشور پیش از انقلاب در روستا و فقر مطلق زندگی می‌کردند و امروز به برکت انقلاب اسلامی و با وجود فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان انقلاب در مدت ۴۴ سال گذشته، جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و امنیتی پیشرفت‌های بسیاری را به دست آورده‌است.

سردار کریمی افزود: دشمنان ملت ایران از دهه ۷۰ تمرکز خود را در جنگ نرم گذاشته‌اند و برای رسیدن به اهداف خود، به ابزارها و تکنولوژی‌های جدید متوسل شده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن در راستای خصومت‌های مغرضانه خود با تمام امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری تلاش فراوانی دارد، یک جنگ شناختی نابرابر در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای پدید آورد و به دنبال ایجاد شبهه، اختلاف‌افکنی و وارونه کردن ارزش‌ها است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: امروز پس از چهار مرحله جنگ سرد، سخت، نیمه سخت و نرم، کشورها وارد پنجمین مرحله جنگ سلطه با عنوان «جنگ شناختی» شده‌اند و فرهنگ‌سازی و هوشیاری در این فضا نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن به همراه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار