کد خبر: 1188136
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
فرمانده سپاه روح الله:
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به هیچ وجه با فناوری و فضای مجازی مخالف نیستیم بلکه با محتواهای غیرواقعی آن مخالفیم که توسط دشمن واقعیت های جامعه وارونه جلوه داده می‌شود.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین رونمایی از المان شهید گمنام شهر آوه به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا انسان های خاص و ماندگار هستند و رمز ماندگاری آنها تبعیت از ولایت بوده است و ملتی که با ولایت باشند مشمول هدایت، کرامت و شفاعت خدای تعالی خواهند شد.

وی با بیان براینکه شهدا مظهر قدرت ایران هستند،تصریح کرد: برای دست یابی به اقتدار باید از مولفه های قدرت دنیایی برخوردار شویم اما ملت ایران از یک قدرت معنوی والاتری برخوردار است که همانا خون مطهر شهداست.
سردار کریمی گفت: دشمنان از دستاوردهای نظام اسلامی و حکمرانی انقلاب هراس دارند چرا که به برکت خون شهدا دعوت انقلاب اسلامی جهانی است و راه سعادت را کمونیسم نمی‌داند بلکه دین دانسته و همه آزادی‌خواهان جهان انقلاب را الگوی رستگاری خود می دانند.
وی گفت: معنویت ملت ایران مهمترین مولفه برای تربیت جوانان و نوجوانان به عنوان مظهر اقتدار انقلاب هستند و امروزه شاهدیم در سایه برخورداری از این مولفه توفیقات زیادی از حوزه تجهیزات نظامی و موشکی دست یافتیم.
سردار کریمی با بیان اینکه دشمن در تمامی توطئه های خود شکست خورده است اما در عرصه فضای مجازی احساس قدرت می کند و از این ابزار به عنوان یک ابزار قدرت برای توطئه افکنی استفاده می‌کند ادامه داد: به هیچ وجه با فناوری و فضای مجازی مخالف نیستیم بلکه با محتواهای غیرواقعی آن مخالفیم که توسط دشمن واقعیت های جامعه وارونه جلوه داده می‌شود.
وی تصریح کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی و تسلیم شدن به محتواهای غیرواقعی آن موجب ایجاد گرفتاری برای جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان می شود و دشمن به دنبال دگرگونی در واقعیت ها و حقایق ها و خوراندن دروغ به جای حقیقت به جوانان، ایجاد فضای یاس و ناامیدی، تغییر باورها، غفلت از دستاوردهای انقلاب است و باید نسبت به ترفندهای دشمنان هوشیار بود.
امام جمعه شهر آوه نیز گفت: شهدا مایه عزت و اقتدار نظام هستند و تدفین شهید گمنام اما خوش نام در خطه فرهنگی شهر آوه یک توفیق الهی برای شهروندان این شهر است.
حجت‌الاسلام محمدجواد نکویی ماهانی افزود: مردم شهر آوه پس از خاکسپاری این شهید والامقام بسیاری از برنامه های فرهنگی و اعتقادی خود را در مجاورت مزار این شهید به عنوان یک حرکت فرهنگی انجام می‌دهند.
وی افزود: به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی به یک ایران قوی و ابرقدرت جهانی تبدیل شده است و در تمامی شاخص های نظامی، علمی و موشکی دارنده رتبه برتر جهان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار