کد خبر: 1188135
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوران دفاع مقدس، مسیر عزت و سربلندی را برای کشور فراهم کرد و امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

سردار «سید قاسم قریشی»  در یادواره شهدای کارگری شهرستان خمین در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی (ره)، افزود: هدایت امام خمینی(ره) ، میدان داری جوانان متعهد و علاقمند به ایران با روحیه شهادت طلبی و ابتکار و خلاقیت سبب ایستادگی و پیروزی جمهوری اسلامی با دست خالی در مقابل ارتش قوی و مجهز رژیم بعثی عراق بود.

وی ادامه داد: جوانان با نوآوری ، تفکر و خلاقیت ساخت سلاح را آموختند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس مجهزترین سلاح‌ها و تانک‌های نظامی در مقابل ایران قرار گرفت.

سردار قریشی گفت: ژنرال‌های دنیا هدایت ارتش صدام را برعهده گرفتند اما رزمندگان و جوانان غیرتمند ایران اسلامی با رهبری امام راحل در این شرایط مقابل دشمن ایستادگی کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: دوران دفاع مقدس، مسیر عزت و سربلندی را برای کشور فراهم کرد و امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.

سردار قریشی گفت: کارگران رزمنده از نظر تقدم در جهاد جلوتر از بقیه اقشار بودند.

وی یادآور شد: نیروهای ضد انقلاب در دوران دفاع مقدس امید انحراف مسیر انقلاب از طریق ورود به بخش کارگری را داشتند اما با هوشیاری این قشر توطئه آنها خنثی شد.

وی افزود: خانواده دانش آموزان و دانشجویان که وارد جبهه شدند نیز از قشر کارگری بودند.

سردار قریشی ادامه داد: شهدا و رزمندگان قشر کارگر ویژگی‌های دارند که در بین اقشار دیگر نیست و هم در جبهه و پست جبهه نقش آفرین بودند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدا و رزمندگان بدون چشمداشت به منافع مادی، حقوق و مزایا و پذیرفتن آسیب‌هایی که در جبهه برای آنها ایجاد می‌شد و آسیب‌هایی که خانواده آنها را تهدید می‌کرد، وارد میدان جنگ حق علیه باطل شدند.

در این آیین از برخی خانواده‌های شهدای خمین تجلیل شد.

پایگاه مقاومت بسیج خواهران و سالن ورزشی خمین سالن ورزشی روستای رباط مراد این شهرستان با حضور جانشین رییس بسیج مستضعفان کشور بهره‌برداری شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار