کد خبر: 1187858
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اظهار اینکه ایمن سازی کشور به مرحله فوق هوشمند رسیده است، گفت:اگر دشمن حماقت کند، یعنی از هر نقطه‌ای به ملت ایران آسیبی برساند، همان نقطه گورستانی خواهد بود که در آن دست به حماقت زده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، سردار حسین معروفی روز چهارشنبه در گردهمایی جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب مازندران در ساری افزود: امروز موشک‌های نقطه زن، هوشمند و پهپاد‌هایی که در کشور تولید شده ایمن سازی را دوچندان کرده است.

وی تصریح کرد: امروز همه راه‌های نفوذ هوا و فضا، دریا و زمین بر دشمن با تجهیزات هوشمند بسته شده است.

سردار معروفی به اهمیت توجه امروز جوانان گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد:‌شهدا و جانبازان عزت، شرف و بزرگی برای ملت و انقلاب اسلامی خلق کردند.

وی بیان داشت: از یک دهه گذشته دشمن شبهات زیادی را نسبت به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوجود آورده است، اولین دلیل رد این شبهات این است که در ابتدای انقلاب وزارت جنگ به وزارت دفاع تبدیل شده است، ما در هشت سال جنگ تحمیلی فقط دفاع کردیم، جنگ نابرابری که یک تنه مقابل جهانخواران با دست خالی مقاومت و ایستادگی کردیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این نکته که بازدارندگی امروز را مدیون خون شهدا و مقاومت رزمندگان به خصوص سپاه کربلا مازندران هستیم، بیان داشت: منطق عاشورا و امام حسین (ع) عامل اصلی پیروزی جنگ نا برابر بوده است.

سردار معروفی با بیان این افتخار ما این است که در طول هشت سال دفاع مقدس، عاشورا و کربلا را تکرار کردیم، گفت: باید تمامی عملیات‌های دفاع مقدس را بویژه کربلای پنج را مقتل نویسی کنیم.

وی ادامه داد: جوانان امروز وارث دفاع مقدسی هستند که جنگ تن با تانک بوده است، جوانان گام اول انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی در کوره آتش از حیثیت ملت ایران دفاع کردند.

این مقام نظامی شب‌های عملیات کربلا پنج را شب‌های قدر دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: منطق عاشورایی همراه با مقاومت سبب پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی شد، امروز نیز طبق منویات رهبر معظم انقلاب جوانان باید بدانند منطق مقاومت راه رسیدن به قله است.

وی به حکمت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهید هستیم اشاره کرد و گفت: دختران و خواهران گام دوم انقلاب توجه داشته باشند، توجه به ناموس و ناموس پرستی منطق انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که همانند حاج قاسم باید اطاعت پذیری را از ولایت فقیه بیش از پیش عملیاتی کنیم، گفت: همه باید معرفت و نقطه ذوب با ولایت باوری را از حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم.

معاون بسیج مستضعفین گفت: اگرچه تا کنون همه تلاش دشمن علیه جوانان با هدف دور کردن به اعتقادات دینی، مذهبی و اسلامی خنثی شده، اما دشمن در صدد است تا فضای حقیقی را در بستر فضای مجازی تغییر بدهد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه دشمن جنگ نرم، عملیات روانی، ارادی و شناختی را محور کار خود قرار داده است افزود: آنه تلاش دارند براراده، ارادت و تمایلات ما تاثیر بگذارند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ناامیدی دشمنان از بستر جنگ سخت، آنان را به بستر فضای مجازی آورده است، ادامه داد: این دشمن قابل اعتماد و پیش بینی نیست، زیرا هر کجا اقتدار ایران را دیده تلاش کرده تا آن را بر هم بزند که البته امروز در این صحنه هم باخته است.

وی تاکید کرد:‌جوانان گام دوم انقلاب باید در فضای مجازی علیه دشمنان با تحلیل محتوا صحیح و امام شناسی آفند کنند، بدانید راه‌های مختلف دشمنی علیه ملت ایران شکست خورده است.

سردار معروفی خدمت بی منت و جهاد شبانه روزی برای رفاه مردم که تکیه گاه نظام هستند را مورد تاکید قرار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر