کد خبر: 1186941
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
گروه‌های صهیونیستی موسوم به «معبد سلیمان» از شهرک‌نشینان صهیونیست خواستند که طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه به طور هماهنگ مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دهند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، گروه‌های صهیونیستی موسوم به «معبد سلیمان» فراخوان‌هایی را جهت تعرض هماهنگ شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی صادر کردند.

این گروه‌های صهیونیستی از شهرک‌نشینان خواستند که یکشنبه و دوشنبه، در آستانه اعیاد موسم به «غفران» و «نماز توبه» به صورت هماهنگ مسجدالاقصی را مورد تعرض قرار دهند.

گروه‌های معبد ادعایی سلیمان، در تلاش هستند از طریق برقراری حمل‌ونقل رایگان برای جابجایی شهرک‌نشینان صهیونیست تعداد افراد بیشتری از آنان را در این هتک حرمت به مقدسات اسلامی با خود همراه کنند.

صهیونیست‌ها با سو استفاده از این ایام و به بهانه مقدس‌بودن این روز‌ها برای یهودیان، تمامی معابر کرانه باختری، نوار غزه و قدس را مسدود می‌کنند و اجازه عبور و مرور از این معابر را نمی‌دهند. بدین ترتیب شهرک‌نشینان باعث ایجاد اختلال در زندگی فلسطینیان در تمامی اراضی فلسطین می‌شوند.

گروه‌های تندرو موسوم به معبد سلیمان در تلاش هستند صهیونیست‌ها را برای تعرض‌های بیشتر به مسجدالاقصی در جریان ۳ عید یهودی که از چند روز پیش آغاز شده و تا میانه اکتبر ادامه دارد، بسیج کنند.

این در حالی است که فلسطینیان و اهالی قدس همچنان نسبت به خطر انجام این اقدامات توسط شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی و شهر قدس طی اعیاد یهودی هشدار می‌دهند و از فلسطینیان می‌خواهند که برای شکست برنامه‌های شهرک‌نشینان و تلاش‌های آنان جهت تداوم یهودی‌سازی مسجدالاقصی و قدس اشغالی، به این مکان مقدس اسلامی بیایند و در آن‌جا به بست‌نشینی اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار