کد خبر: 1179795
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
رئیس شورای شهر تهران در خصوص موضوع طرح سوال از شهردار تهران، گفت: سوال برای شهردار ارسال شده و ایشان برای پاسخگویی اعلام آمادگی کردند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران از حضور مدیر عامل آتش نشانی شهر تهران برای ارائه گزارش در خصوص حریق بازار خبر داد و گفت: در خصوص مسائل امینی و آتش سوزی در این محدوده که مرتب داشته ایم؛ موضوعات بررسی می شود. 

وی ادامه داد: ناصر امانی عضو شورای شهر تهران هم گزارشی از محلات ارائه می کنند. بعد هم طرحی در خصوص نحوه عمکرد مراکز ورزشی در شهر تهران مورد بررسی قرار می گیرد.

چمران در خصوص انتقال بازار تهران؛ گفت: بحث انتقال خود بازار که  منطقی نیست. ساختمان بازار و فضای بازار قابل انتقال نیست اما کارهای که در بازار صورت می گیرد را می توان به گونه ای ساماندهی کرد.

چمران بیان کرد: بازار می تواند محلی برای خرید و فروش باشد و انبارها بازار که بیشترین مشکل را ایجاد کرده ؛منتقل شوند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:  انبارها منتقل و بعد توزیع انجام شود و با این کار ساماندهی انجام می شود. ضرورت ندارد انبارها در بازار باشد؛ مغازه های که چند روز پیش در اتش سوخت انبار بودند.

به گفته چمران،  سراهای که  در حال حاضر است؛ قبلا برای این سراهای با شتر بار می آورد  بنده یادم هست و بعد بار بین شهرهای توزیع می شود ولی الان دیگر این شرایط نیست و نباید این همه فشردگی در بازار باشد.

وی در خصوص بودجه اربعین و برنامه های شهرداری تهران در این زمینه، گفت:  من می دانم که شهرداران برخی مناطق به نقاط مرزی برای خدمت رسانی می روند. بر اساس تقسیم بندی کار در ستاد اربعین برنامه ها پیش می رود. بودجه هم؛ همان رقم حدود 30 میلیارد است البته دقیق رقم را نمی دانم.

چمران در خصوص بحث  طرحسوال از شهردار توسط یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: سوال را برای شهردار فرستادیم، ایشان اعلام آمادگی کردند وبزودی این امر رخ می دهد و تاخیر ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار