کد خبر: 1179522
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
دونالد ترامپ درباره اوضاع آمریکا گفت: "کشور ما در حال حرکت به سوی به جهنم است و ما دیگر نمی‌توانیم بزرگی کنیم. "

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا و کاندیدای پیشروی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ درباره شرایط کشورش در گفتگو با فاکس‌بیزنس اظهار کرد: "ما قدرت داریم، اما در حال کاهش است. در واقع، این امر با افول قدرت دلار نمایان است و من فقط در مورد ارزش ارز خود صحبت نمی‌کنم، من در مورد استفاده از ارز ما در سراسر جهان صحبت می‌کنم. "

رئیس جمهور پیشین به فاکس گفت، در واقع از دست رفتن سلطه دلار آمریکا "بزرگتر از باختن در هر جنگ" دیگر است.

ترامپ خاطرنشان کرد: "شما به فرودگاه‌های ما نگاه کنید، به پایانه‌های ما نگاه کنید، به جاده‌های کثیف و جاده‌های خراب و هر چیز دیگری نگاه کنید. ما مانند یک کشور جهان سوم شده‌ایم. "

وی افزود: "ما چیزی داریم که بسیار قدرتمند است و این دلار ما است. اما شما نگاهی به آنچه در حال حاضر برای آن اتفاق می‌افتد و سایر کشور‌ها که دیگر از آن استفاده نمی‌کنند، بیندازید. می‌دانید که چین می‌خواهد آن را با یوان جایگزین کند و این غیرقابل تصور است، غیرقابل تصور. هرگز نباید اتفاق بیفتد. اما اکنون همه به این فکر افتاده‌اند. "

وقتی صحبت از اقتصاد رو به زوال آمریکا و افزایش هزینه زندگی می‌شود، رئیس جمهور سابق و نامزد ۲۰۲۴ سیاست انرژی را مسئول آن می‌داند: "به نظر من، تورم از نظر انرژی ایجاد شده است، زیرا این بسیار بزرگ است. این مانند همه چیز، همه چیز است. "

وی ادامه داد: "ما به طور جداگانه نیرویی بزرگتر از روسیه و عربستان سعودی بودیم. در یک سال و نیم اخیر، ما یک نیروی بزرگتر از آن‌ها بودیم و پول زیادی دادیم. ما می‌توانستیم بدهی خود را بپردازیم و کار‌هایی را انجام دهیم که هیچ کس تاکنون در این کشور ندیده است. "

ترامپ همچنین اظهار داشت که او قصد دارد "عقل سلیم" را به کاخ سفید بازگرداند. رئیس جمهور پیشین گفت: "مشکل این است که آن‌ها عقل سلیم ندارند. آن‌ها نمی‌دانند چه کاری انجام می‌دهند و کشور ما را نابود می‌کنند. "

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار