کد خبر: 1179248
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ حسین ربانی فر رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: خبری مبنی بر آتش گرفتن یک واحد مسکونی در محدوده بهارستان تهران به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران به نشانی اعلامی مراجعه و به بررسی موضوع پرداختند و با تحقیقات اولیه و پرس و جو از اهالی ساختمان، مأمور احسان پویانفر متوجه حضور کودکی ۸ ساله تنها در داخل خانه آتش گرفته می‌شود.

سرهنگ ربانی فر بیان داشت: از آنجا که بیم آن می‌رفت تا رسیدن عوامل آتش نشانی کودک ۸ ساله آسیب جسمی و روحی ببیند بلافاصله این مأمور وارد واحد مسکونی شده و پسر بچه ۸ ساله را از داخل آتش نجات داد.

رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی تهران ادامه داد: ایثار و جانفشانی و این اقدام پلیس در نجات جان کودک، خوشحالی اهالی ساختمان را در پی داشت.

سرهنگ ربانی فر در پایان با تاکید بر فراوانی رفتار ایثارگرانه در مجموعه انتظامی افزود: الگوی رفتاری پلیس مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مهربانی توأم با اقتدار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار