کد خبر: 1178681
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
رئیس اورژانس استان تهران از مصدوم شدن ۶ نفر در حادثه حریق بازار بزرگ تهران خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از وقوع آتش‌سوزی در بازار بزرگ تهران خبر داد و اظهار کرد: ساعت 2 و 14 دقیقه بامداد امروز 24 مردادماه 1402 حادثه حریق در پاساژ قیصر بازار بزرگ تهران رخ داد که طی این حادثه 6 نفر آقا مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه افزود: تمام مصدومان در محل حادثه درمان شدند.

بازار , بهداشت و درمان , اورژانس , آتش‌سوزی ,

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در توضیح این حادثه اظهار کرد: ساعت 2:01 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که خیلی زود آتش‌نشانان هفت ایستگاه به همراه تانکرهای آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و ... به محل حادثه واقع در بازار آهنگران اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: محل حادثه یک پاساژ سه طبقه با بیش از 250 باب واحد صنفی و انبار به مساحت‌های مختلف بود. کانون حریق در زیرزمین این پاساژ قرار داشت. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، اقدامات خود برای اطفاء حریق در این پاساژ را آغاز کرده و در گام نخست با اقدامات خود موفق شدند تا از گسترش آتش و سرایت شعله‌ها به واحدهای دیگر جلوگیری کنند.

ملکی ادامه داد: با توجه به اینکه حریق در زیرزمین این پاساژ رخ داده بود، عملیات آتش‌نشانان با دشواری‌هایی همراه بود با این وجود آتش‌نشانان در حرارت بالا و دود زیاد موفق به اطفاء کامل حریق شدند. 

وی با بیان اینکه حدود 30 مغازه و انبار از 30 درصد تا 100 درصد در آتش سوختند، گفت: تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار