کد خبر: 1173866
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
فرماندار سنندج بیشترین مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان عنوان کرد و گفت: کارآمدی جوانان و آرمان‌خواهی و عدم محافظه‌کاری آنان از دلایل مهم مخاطب قرار گرفتن نسل جوان در این بیانیه است و در زمینه‌های مختلفت باید به جوانان میدان بدهیم.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حسن عسکری صبح امروز در نشست با سمن‌های فعال حوزه جوانان در سنندج، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه امیدآفرینی در جامعه گفت: محور اصلی در‌ بیانیه گام دوم انقلاب نیز امیدآفرینی نسبت به آینده و افتخارآفرینی نسبت به گذشته است، که تمام تلاش دشمن بدبین کردن مردم و جوانان در این دو بخش است.

وی با اشاره به اینکه وجود جوانان امیدوار جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهند، گفت: یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها ناامید ساختن مردم، بویژه جوانان است که از آغاز انقلاب، دشمنان جمهوری اسلامی با تمام شگردها در راه ناامید ساختن جوانان و مسوولیت ناپذیری آنان تلاش کرده است‌.

فرماندار سنندج خودتحقیری و زیرسوال بردن افتخارات گذشته را از دیگر ترفند‌های دشمنان در شرایط امروز بر شمرد و خاطرنشان کرد: جوانان در گام اول انقلاب و در ۴۰ سال گذشته در زمینه‌های مختلف از جمله دفاع از کیان کشور در جنگ تحمیلی بیشترین نقش را داشتند و میانگین سنی بیست سال شهدای ما مؤید این مسئله است.

وی بیشترین مخاطب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را جوانان عنوان کرد و گفت: کارآمدی جوانان و آرمان‌خواهی و عدم محافظه‌کاری آنان از دلایل مهم مخاطب قرار گرفتن نسل جوان در این بیانیه است و در زمینه‌های مختلفت باید به جوانان میدان بدهیم.

عسکری گریزی به مسئله حجاب در جامعه زد و افزود: دشمن واقف است که نمی‌تواند اکثریت جامعه را به بی‌حجابی مجاب کند اما به دنبال دو قطب‌سازی و در مقابل هم قرار دادن با حجاب‌ها با کم حجاب‌ها در جامعه است.

وی افزود: بسیاری از کسانی که در گذشته بیشترین تندروی‌ها و آزار و اذیت را در زمینه‌های مختلف به مردم داشتند امروز در زمین دشمن بازی می‌کنند و با رنگ عوض کردن طرفدار بی‌حجابی و حجاب آزاد شده‌اند.

فرماندار سنندج خانه جوان را مرکزی برای تدوین استراتژی‌های جوانان برشمرد و اضافه کرد: باید با تدوین برنامه‌ای مدون به سمت تخصصی کردن سمن‌های جوانان در موضوعات مختلف و نقش‌آفرینی آنها در رفع معضلات اجتماعی پیش برویم.

انتخابات پیش‌رو از دیگر موضوعات مطرح شده‌ فرماندار سنندج در این نشست بود که بر اهمیت مشارکت بالای مردم و‌ نقش‌آفرینی سمن‌های جوانان تاکید کرد و افزود: با مشارکت بالای مردم در انتخابات، نمایندگان مجلس با پشتوانه رأی بالاتری به مجلس راه پیدا می‌کنند و یک مجلس قدرتمند شکل می‌گیرد که بهتر می‌تواند کارهای خود را در کشور پیش ببرد و به امورات مردم بپردازد و منافعی که برای کشور حائز اهمیت است را رسیدگی کند.

عسکری به جوانی جمعیت به عنوان مهم‌ترین مولفه قدرت کشور اشاره کرد و گفت: مولفه‌های اثرگذار در قدرت کشور از جمله منابع و توانمندی‌های علمی و اقتصادی بدون وجود جمعیت جوان و نیروی انسانی کارآمد بدون استفاده و کارکرد خواهد بود و تنها با وجود جمعیت جوان که می‌تواند بهترین استفاده را در راستای بهبود اقتصاد و رفاه مردم از این منابع کند.

وی در پایان بر اهمیت مطالبه‌گری جوانان نخبه و فعال از مسؤولان در راستای حل مسائل و مشکلات و برگزاری منظم این قبیل نشست‌‌ها با مدیران اجرایی تاکید کرد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار