کد خبر: 1171347
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
منابع خبری از بازداشت ۱۱ نفر از فلسطینیان و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله بیت لحم خبر دادند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، نظامیان اشغالگر اسرائیلی در حملات صبح امروز (یکشنبه) به مناطق مختلف کرانه باختری، دست کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری وفا، منابع محلی اعلام کردند که شهرک‌نشینان اراضی کشاورزی فلسطینیان را در روستای بورین در جنوب نابلس به آتش کشیدند.

نظامیان صهیونیست امروز همچنین به شهر بیت لحم یورش برده و مسجد رباط در این شهر را محاصره کردند.

نظامیان اشغالگر ۳ جوان فلسطینی را در جریان محاصره مسجد رباط در شهر بیت لحم بازداشت کردند.

منابع عبری زبان تأکید کردند که یکی از بازداشت شدگان مجری عملیات تیراندازی امروز در شهرک تقوع است که به زخمی شدن سه شهرک‌نشین منجر شده است.

صهیونیست‌ها در جریان یورش به بیت لحم به سمت فلسطینیان گاز اشک‌آور شلیک کردند و طی آن، ۲۲ نفر دچار خفگی شدند.

شرایط این روز‌های سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار