کد خبر: 1171038
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه تأکید کرد و گفت: با الگوگیری از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) توطئه های فرهنگی دشمن خنثی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، با اشاره به جایگاه خانواده در جامعه، اظهارداشت: خانواه از مهم ترین ارکان در جامعه اسلامی است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به تلاش دشمن و هدف قرار دادن کانون خانواده ها، افزود: دشمن در قالب تهدیدات فرهنگی به دنبال فروپاشی کانون خانواده و کمرنگ کردن ارزش های دینی است.

وی بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد تقویت ارزش ها و فرهنگ دینی در جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در راستای ارتقای فرهنگ دینی جامعه ضروری است.

حجت الاسلام طهماسبی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی، سبک زندگی اسلامی و دوری از سنت‌های غلط در جامعه برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است که همه مسئولان و متولان فرهنگی باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید ارزش‌های اخلاقی در جامعه ترویج یابد، بیان داشت: رعایت اخلاق و انجام فعالیت‌ها براساس ارزش های اسلامی فرهنگ جامعه را در مقابل هجمه‌های دشمن مقاوم می‌کند.

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: برای مقابله با تهدیدات فرهنگی باید در تمام حوزه های اقتصادی و اجتماعی از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) استفاده شود.     

وی در پایان اظهارکرد: اگر طراحی پوشاک، معماری ساختمان و دکوراسیون واحدهای مسکونی نیز براساس ارزش های دینی باشد، این اقدام مانع ورود عناصر فرهنگی بیگانه و ضد ارزش‌ها به خانواده و جامعه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار