کد خبر: 1168281
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها در همه زمینه‌ها رشد کرده است و به همت نخبگان و جوانان ایرانی به دستاورد‌های زیادی رسیده‌ایم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی در پنجمین همایش حقوق و قوانین ارتش با بیان اینکه صیانت از نیروی انسانی و سازمان در ابعاد مختلف بویژه بعد حقوقی می‌تواند در جهت رسیدن به اهداف، ما را کمک کند، گفت: پیشگیری در همه موارد امری پذیرفته و عقلانی است؛ ما هم پیشگیری می‌کنیم تا جرمی اتفاق نیفتد و سازمان رشد و تعالی داشته باشد.

وی به بازدارندگی دفاعی اشاره و عنوان کرد: ما باید به قدری توانمند شویم و توان دفاعی خود را به رخ دشمن بکشیم تا دشمن جرأت تجاوز به مرز‌های و منافع کشورمان نداشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: ما تهدیدات را پیش‌بینی و بر مبنای آن، برنامه‌های متعددی را آماده می‌کنیم تا براساس هرگونه سناریویی بتوانیم دفاع کنیم و اثرگذار باشیم. پیشگیری کاری بسیار مهم و عقلانی و مورد توجه همه سازمان‌هاست.

امیر دریادار حبیب الله سیاری با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی حائز اهمیت و در پیشگیری اثرگذار است، عنوان کرد: ارتقاء سطح دانش حقوقی همه کارکنان نیروی انسانی به‌ویژه تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران بسیار مهم است و باید اطلاع‌رسانی و ارتقاء سطح دانش همه کارکنان در دستور کار باشد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر