کد خبر: 1160376
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: برای برگزاری مطلوب این مسابقات هرآنچه در توان داشتیم پای کار آوردیم تا یک پکیج مناسب و شایسته به میهمانان ارائه شود.

به گزارش ستاد خبری بیست ‌و ‌سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها میزبان ۶۵۰ نفر از عوامل اجرایی تا بازیکنان و تیم‌ها در مشهد بودیم که در ۶ رشته ورزشی به رقابت پرداختند. از ۳ ماه قبل جلساتی را با دوستان در شرکت ملی گاز ایران برگزار کردیم تا میزبانی شایسته ای از خانواده شرکت ملی گاز ایران داشته باشیم.

وی افزود: پیش‌بینی فضای اسکان و سالن‌های برگزاری مسابقات، آیتم‌های برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه رقابت‌ها و تشرف میهمانان با حرم امام مهربانی‌ها از جمله محورهای این سلسله جلسات بود.

افتخاری تاکید کرد: سالن‌هایی هماهنگ شد تا مسابقات در رشته‌های مختلف به صورت همزمان برگزار شود. همچنین در فوتسال شاهد حضور ۳۱ تیم بودیم که نیاز به هماهنگی و رزرو ۳ سالن مجزا داشت.

وی افزود: هرآنچه در توان داشتیم پای کار آوردیم تا یک پکیج مناسب و شایسته به میهمانان ارائه شود. از لحظه ورود این عزیزان به فرودگاه مشهد تا لحظه خروج آنها دغدغه آرامش میهمانان را داشتیم و می خواستیم خاطراتی زیبا از حضور در جوار حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) در اذهان ثبت شود.

وی با اشاره به حضور داوران حرفه‌ای در این رقابت‌ها افزود: با فدراسیون‌های مرتبط هماهنگی لازم صورت گرفت تا داوران حرفه‌ای قضاوت مسابقات مختلف ورزشی را برعهده داشته باشند. خوشبختانه در این تورنمنت حادثه‌ای رخ نداد و شاهد اعتراض تیم‌ها به قضاوت داوران هم نبودیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار